Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Támogatnátok, hogy bevezessék...

Támogatnátok, hogy bevezessék azt nálunk is, hogy bármennyivel lehet menni az autópályán, mint Németországban?

Figyelt kérdés

2021. ápr. 9. 23:02
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
100%
Nem.nálunk agyonzsúfolt szar 2x2 sávok vannak,bár az igaz hogy a balkáni átutazók tolják rajta büntetlenül,őket nem bünteti senki.
2021. ápr. 10. 03:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 anonim ***** válasza:
92%

Nem. Mi a fenének ? Hová lehet annyira sietni,hogy nem elég 120-al a szalagkorlátba csapódni ?

Komolyan nem értem ... Így is rengeteg a baleset ,egyszerűen nem éri meg .

2021. ápr. 10. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:
54%

Ehhez nem kell támogatás, hisz a nagymenő Tökös Matchó Tsávók/Tsajok már rég kiépítették, hogy lehessen "Mert Ön megérdemli" alapon.

Fura, mert a yardok akkor "épp" nincsenek ott az ő szuper járgányaikkal, amikor egy ilyen közveszélyes valaki száguldozik.

2021. ápr. 10. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:
40%
Pedig Németországban a legtöbb helyen kinyomhatod a szemét az autónak, még a 2 sávos, szar aszfaltos pályákon sincs korlátozás. Csak ahol közel van a város, vagy felfagyások szoktak lenni ősszel, stb. Magyarországon pl az M3 igencsak hosszú, és simán alkalmas 200 feletti tempóra, ezt onnan tudom, hogy teszteltem teljes hosszában, persze akkor le volt zárva az egész autópálya, teljes felügyelettel zajlott az egész. M6 úgyszintén, de éjszaka az M1en is lehetne menni 200al, mert nem történne semmi. M7 szintén.
2021. ápr. 10. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:
100%

14 maradjunk inkább annyiban, hogy nincs németeknél összefüggés a minőség és a tempolimit közt. Hannover környékén, ami a vesszőparipám, az a7 ahol zakatol, ott sincs korlát, az a2 hannover utáni szakasza pár éve újra lett aszfaltozva, ott meg dortmund irányában másfél órát mentünk a tükörsima szakaszon 120-as korlátozással.


Most meg a korona kezdete óta az alsószász vezetésnek bizonyítási kényszere van, hogy majd ők csökkentik az a2-n a balesetek számát, így hónapokig végig 120 volt, most meg nagyrészt 130, néha kikapcsolják az infótáblát, akkor lehet menni.

2021. ápr. 10. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:
14%
12# a legtöbb baleset nem száguldásnál történik így sem, hanem amikor a kamionos mondjuk 60-nal kell hogy cammogjon a munkaideje utolsó órájában, és bealszik a monotonitásban, és belerohan a dugó végébe a 40 tonnájával.
2021. ápr. 10. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:
60%
Tulajdonképpen a németek is szabadulnának az egésztől, de nyilván nekünk mindig az ellenpéldát kell követni :)
2021. ápr. 10. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:
73%
11# számodra jó hírem van. Az egyik török villanyszerelőn egyszer benézte a matrica érvényességét. A 15 ezres csekket szépen megtoldották úgy, hogy 200-300 euró körül kapott csekket német rendszámmal.
2021. ápr. 10. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:
40%

17es

Nem akarnak szabadulni. 2019ben be akarták vezetni mindenütt a 130at, és úgy leszavazták a parlamentben, hogy szóba sem merik hozni az egész témát. Nagyobb felháborodást keltett a téma, mint a dízelek kitiltása Stuttgartból pl, pedig utóbbi is durva.

2021. ápr. 10. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 anonim ***** válasza:
60%
Az m1 néhány szakaszán már a 90 is életveszélyes
2021. ápr. 10. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!