Veszítették már el a feladott csomagotokat?
Rendeltem egy elég drága terméket az egyik weboldalról, de élőben nem úgy nézett ki, mint képeken, ezért visszaküldtem még decemberben. Egyre több idő telik el, de az áruházhoz még nem érkezett vissza a termék és a csomagkuldo ügyfélszolgálata sem igazán tud/akar segíteni.
Mit tudok ilyenkor tenni? Ha elvesztették a csomagomat, kötelesek visszafizetni a termék árát? Kit terhel a felelősség? Van bárkinek tapasztalata a céggel?
Nekem amagyar posta szokta kinyitni a kulfoldrol rendelt elore fizetett csomagjaim. Legutoljara elloptak egy igazi emberi hajam. Na attol kezdve a magyar postaval nem fogsdok el csomagot. Mindig gls vagy dhl el kuldetem.
Irj a ceg panaszkonyvebe.
A rendorsegen nezz utana az osszeghatsroknak.
Illetve facebookon a rossz kommentjeiddel tonkretehetedca ceget.
Keress rá az elveszett szóra és olvasd el. Ha jól nézem 7 napod van szólni amiután feltehetőleg elveszett, és a címzettől is kérned kell egy nyilatkozatot hogy nem kapta meg, mielőtt be tudnád nyújtani a kárigényedet.
Köszi a válaszokat.
Utolsó: igen, az ÁSZF-t én is olvastam, de nem találtam benne egyértelműsítő rendelkezést arra vonatkozóan, hogy mikortól nevezünk elveszettnek egy csomagot. Belföldinél írja, hogy 14 nap után elveszett csomagnak minősül, de mivel az enyém a cseh raktárukba ment vissza, így az ebbe nem tartozik bele. Ők meg egyelőre nem ismerték be, hogy elvesztették volna, csak nincs információjuk róla 1 hónapja..:D
De írja amúgy, nem akartam mindent bemásolni ezért írtam hogy keress rá az elveszett szóra:
"A küldemény elveszettnek minősül, ha azt a Szolgáltató a fuvarozási határidő
lejártától számított harmincadik napon belül nem szolgáltatja ki."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!