Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Jótállásnál ki a felelős?

Jótállásnál ki a felelős?

Figyelt kérdés
Sziasztok. Van egy telefonom amit szolgáltatónál vettem. A készülék meghibásodott. Elvittem a szolgáltatóhoz garis javításra. Meg is történt. Több hiba kijavításra került. Egy kivételével. Egy visszatérő becsikozódás és elhalványulás a kijelzőn. Random jön elő. Van hogy napi több alkalommal is de van hogy 2 hétig nem találkoztam vele. Már 3x volt szervízbe ezzel de mindig azzal jött vissza,hogy nem találtak hibát. Ez a 3 alkalom 2 hónapot jelent. Ez alatt a szolgáltatásokat sem nagyon tudtam használni. A szolgáltató a szervízhez irányít mert ebben ők nem tudnak mit tenni. A szervíz meg csak azzal jön, hogy nem találták hibásnak. Csak mert gondolom nem tesztelik életvitel szerűen. Csak ránéznek és abban az 1-2percben nem jelentkezik a hiba. Már nem sok erőm van hozzá,hogy futkossak a telefonnal és munkámból kifolyolag is kellemetlen nélküle lennem. Kérdésem az lenne,hogy kihez és mivel kellene fordulnom ilyen problémával?Előre is köszönöm.

2020. dec. 9. 12:39
 1/2 anonim ***** válasza:
Nem ránézésre tesztelnek. Megvannak rá az eszközök.
2020. dec. 10. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Attól még az én telefonom megjavulni nem fog.
2020. dec. 10. 11:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!