Alulárazott termékre leadott rendelésemet törölték, van esélyem kiegyezni a bolttal?
Rendeltem egy terméket olyan 80-90 százalékkal olcsóbban mint a piaci ár, erről kaptam automatikus meg rendes visszaigazolást is, kártyával előre fizettem. Nem tettem a kosárba irreálisan sokat, átlag otthoni felhasználásra 2 darabot.
Másnap a bolt küldött egy emailt, hogy törölték a rendelésemet, visszafizetik majd a pénzem, ha megadom a számlaszámom.
Idézném a kapott emailből:
"Jogszabály alapján a kereskedelmi gyakorlat megítélésekor olyan fogyasztó magatartását veszik alapul, aki észszerűen tájékozódva, a vásárlás során általában elvárható figyelemmel és körültekintéssel vásárol"
Amikor én megrendeltem a terméket akkor a harmadik fél által működtetett Árukereső-n két másik bolt is nagyjából hasonló áron listázta a terméket. Az ÁSZF-ükben nem volt kitétel a hibás ár ilyen esetére, de szerződésnek tekintik a rendes visszaigazolást.
Nem gondolom hogy ezek után még kézhez kaphatom a hibás áron, inkább szeretnék valami köztes megoldást találni a bolttal. Amennyiben szerintetek van alapja az igényemnek, kérlek adjatok tanácsot, hogy hogyan kezdjek hozzá, esetleg mit írjak még ehhez hozzá?
3. paragrafus, de nem tudom mennyire abszolút ez a törvény, a fentebb leírtak számítanak-e valamit.
Vedd meg normális áron, ha kell.
Ne vedd meg egyáltalán, ha nem kell.
Ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!