Online rendelés Emagról, majd termékvisszaküldés után?
Rendeltem 2db 15 méteres led szalag szettet vezérlővel és táppal emagról. A futár kihozta a csomagot. A 2db 15 méter helyett csal 2db 10 méteres volt a csomagban és a vezérlőhöz még tápkábelt se sikerült adniuk... emag által megtörtént a termékvisszaküldés még december végén. Azóta csak azt a választ kaptam az emagtól, hogy ezt a terméket viszonteladótól kaptam és nem tudnak vele mit kezdeni... vagyis most buktam a 20 ezret és magát a terméket is!
Valakinek valami tapasztalata ilyen esetben? Köszönöm
Az emag egy része egy online piactér. Te csak az emag felületét használtad hogy egy másik cégtől rendelj. A másik cégnek 99% hogy van amúgy saját webshopja, csak hirdet az emagon is hogy több embert elérjen.
Amúgy igen buktad. Lopás/csalásért tehetsz feljelentést a rendrőségen az adott cég ellen. Nézd vissza ki is lopott vagy követte el a csalást ellened. Rendőrségen megmondják majd hogy lopás vagy csalás, pontosan nem tudom.
Amúgy 50k alatt csak szabálysértés ergo sokra ne számíts.
Nem egyértelmű a leírás. Mi az, hogy Emag által megtörtént a visszaküldés? Nem te küldted vissza?
Ha igen, akkor az Emagnak? De ezek szerint nem is tőlük vetted, ha azt jól értem a leírásodból. Akkor miért nekik küldted vissza, miért nem annak a cégnek, amelyiktől vásároltad?
Emag alkalmazásban lett véve a termék. Mivel feltekert ledszalagról volt szó, így nem kezdtem el centizni, hogy meg-e van a hossz..
Emag alkalmazásban van visszaküldési lehetőség. Onnan kaptam is infót, hogy jön a futár és elviszi a csomagot. Ez meg is történt. Mivel kp-t kértem vissza, ezért iban számlaszámot meg is adtam, de azóta semmi. Írtam az emagnak, onnan majdnem 3 hét alatt sikerült választ kapni. Írtam a Savelectro-nak, akitől a termék van, onnan semmi válasz. Mivel mint kiderült román cég, így az e-mailezésen kívül nem igazán tudok mit tenni szerintem.. Csak mivel az emag "intézte" a visszaküldést legalább onnan szeretnék valami normális magyarázatot kapni, hogy akkor most mi a pék.... van.
Oké, így már értem.
Azt írják, hogy ha nem általuk forgalmazott dolgot küldesz vissza, akkor előtte hívd fel őket, hogy mi a teendő. Megtörtént?
Ha ők hajlandóak voltak elszállítani, akkor mindenképpen nekik kell intézni. A fogyasztóvédelem jellemzően nem hajlandó semmivel se foglalkozni, de azért meg lehet az eMAGot fenyegetni vele. De még előtte azért hívd fel a központi számukat, élőszóban gyakran többet lehet elérni.
(Amúgy az eMAG is román cég.)
Vagy a szerencsén...
Az ilyen nagy cégek általában korrektek szoktak lenni. Nincs tapasztalatom velük, de szerintem az lehetett a szokatlan, hogy az írásbeli megkereséssel nem sikerült semmit elérni. Az ilyet szokták inkább komolyabban venni, mert ez kinyomtatható. Neked valószínűleg sikerült egy hozzá nem értő ügyintézőt kifogni, aki válaszolt.
Örülök, hogy végül jól jöttél ki belőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!