Nektek is feltűnt hogy a pénztárosok/boltosok folyamatosan le akarnak húzni 20-30 forinttal?
Én úgy teszek mintha nem venném észre. De folyamatosan 20-30 forinttal kevesebbet adnak vissza.
Én értem hogy napi 1000 vevő x 20-30.
Dehát ez így akkor is szánalmas.
Ezt én soha nem tapasztaltam.
Fizess kártyával, akkor nem csapnak be.
Soha nem volt ilyen. Aki tudja is hogy nem szoktam megszámolni csak elrakom, az is mindíg pontosan ad vissza.
Szerintem ez inkább kasszás függő, hogy kicsit dolkozik zsebre. De lehet csak nem tud számolni. Itt a közelbe is hallom hogy van olyan aki rosszul ad vissza, el üt valamit (abba a boltba pont nem járok), de mindíg visszamennek a vevők reklamálni, vagy ott helyben jelzik neki, hogy nem stimmel valami. De nem azért, mert zsebre dolgozik, szimplán béna, ha ő megy valahova vásárolni vagy gyógyszertárba akkor is rosszul számol (ezt volt szerencsém látni). De hogy ilyen hogy lett pénztáros azt nem tudom.
"Mert mindig ilyen kedves arcú kislányok a boltosok "
Fiatalok, számolni meg nem tanultak meg. Számológép nélkül elvesznek a forintok világában.
Volt itt a GY.K-n olyan kérdés, hogy másnap kezd a leányzó egy boltban, és mondja meg neki valaki, hogyan számolja a visszajárót.
Velem sosem volt ilyen.
Viszont étteremben volt, hogy a jó combú csaj egy ezressel kevesebbet akart visszaadni. Finoman figyelmeztettem, azonnal korrigált. Biztos, hogy nem véletlenül csinálta. Azt hitte, miközben a combjain legeltetem a szemem, nem figyelek a visszajáróra. :DDDDDDD
Máshol nem szoktak ilyet csinálni velem. De ha te így szoktál járni, kérdező, akkor, ahol csak lehet, fizess bankkártyával. Ezzel kizárod az ilyesmit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!