Amennyiben már több napja elérhetetlen a webáruházam, a tárhelyszolgáltató köteles megtéríteni a kieső bevételemet/káromat?
Figyelt kérdés
Szeretnék találni egy ügyvédet, aki ilyennel foglalkozik. Ismertek ilyet?2019. okt. 21. 11:05
1/3 anonim válasza:
mielőtt ügyvédhez mész javaslom, hogy olvasd el, mire szerződtél a szolgáltatóval.
2/3 anonim válasza:
Nézd meg a szerződést vagy az adott szolgáltató ÁSZF-jét. Lesz benne egy rendelkezésre állás. Ha pl. azt olvasod, hogy 98%-os rendelkezésre állás, az azt jelenti, hogy egy évben 7 nap leállás még belefér, tehát ha idén még nem volt leállás, akkor bizony nem ugrálhatsz akkor sem, ha már 5 napja áll a szolgáltatás.
Ha pedig nem szolgáltatói hiba, akkor pláne nem ugrálhatsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!