Kezdőoldal » Politika » Rendőrség » Marha nagy a baj, ha egy...

Marha nagy a baj, ha egy rendőrt marhának nevezel?

Figyelt kérdés
Mit tehet egy mezei rendőr ha közlöm vele hogy szerintem egy idióta? Van bármilyen következménye?
2011. jan. 29. 10:05
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
56%
egyik kommentelő megmondta a tutit, találni fog olyan szabályt amit megsértesz. És ha már 5.000 Ft-ra meg tud büntetni, akkor már ő röhög.
2011. jan. 29. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 doboszoli ***** válasza:
Ugyan! Semmi gond, ha nem hallja.
2011. jan. 29. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:

Nem kellet csalódnom a sok önjelölt morálmesterben, feltettem egy kérdést, és kiderült hogy kétes alak vagyok, ráadásul bunkó is.

Engem szigorúan jogi szempontból érdekel a felvetett helyzet, nem tudom ezért miért gondolnak egyesek mezei bunkónak.


Ha már itt tartunk, mezei rendőr az én értelmezésemben az egyenruhás járőr(elismerem szinte teljesen laikus vagyok rendőrségi kérdésekben, de szerintem a mezei rendőr jelző nem degradáló, nem bántásnak szántam)


Ha valaki marhának nevezne, sok esetben egyetértenék az illetővel, nem tartom olyan súlyos sértésnek hogy ezért agresszív válaszreakciót adjak.


Ahogy egy hozzászóló felvetette, én nem vagyok rendőr (úgy tudom a rendőr az államot képviseli) ezért érdekelt hogy az államot sértem e ha a rendőrt marhának nevezem.


Az értelmes emberek hozzászólásait köszönöm!

2011. jan. 29. 13:53
 14/17 A kérdező kommentje:
Még kocsim sincs, én egy mezei tömegközlekedő vagyok!
2011. jan. 29. 13:56
 15/17 anonim ***** válasza:
Értjük mi, hogy ez elméleti kérdés volt, de a gyakorlatban pld én mindig igazat adok a rendőröknek, márcsak önvédelemből is, mert igy nem egy esetben sikerült kibeszélnem magam közlekedési szabálysértésből is!
2011. jan. 29. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:

16:13!


Ha mindenkinek egyértelmű lett volna nem váltam volna ,,bunkó-bűnözővé,,:D

2011. jan. 29. 16:53