Mért csak a Jobbik sürgeti hogy a BKV magyar buszokat alkalmazzon?
„A Jobbik felszólítja
a városvezetést, hogy adjon lehetőséget a magyar buszgyártó
cégeknek, és ne a nyugat által
elhasznált járművekkel utaztassa a budapestieket!" Mért akarják teljesen a földbe tiporni a magyar gazdaságot?
Azért, mert a Jobbik nem a szakmai szempontokat nézi, hanem hogy milyen nemzet készítette. Nekik egy kupac trágyát is el lehetne adni, ha magyar trikolor van rajta.
De különben nem kell félteni annyira a magyar buszgyártókat, ha egy olyan tendert írnak ki, amelyben a szakmai szempontok érvényesülnek, bőven van esélyük.
Mert még nem tudják, hogy mi az a "magyar busz".
A "magyar busz" nem rossz, nem esik szét, nem drága, hanem sokkal rosszabb a helyzet. Ugyanis két fajta "magyar busz" van. Az egyik tökéletes, olyan minőségű, ami mindenhol megállná a helyét, műszakilag jó-közepes, vagy jó és az ára is kedvező. Azoknak, akik ilyen buszt gyártanak, nincs kegyelem. Mindenképpen a el akarják őket tiporni és ez gyakran sikerül is.
A másik "magyar busz" sem lenne annyira rossz, csak elavult és a gyárnak egyszerűen fogalma sincs arról, hogy mit jelent eladni valamit. Azt már félig megtanulták, hogy mit jelent termelni, de, hogy az eladás is ugyanannyira fontos azt még nem. Inkább sírnak, hogy nem veszi senki. Hiszen tényleg eladhatatlan a piacon.
Szóval a Jobbikban nem ismerik ezeket a különbségeket. Azt hiszik, hogy ha "magyar buszt" vesznek, akkor majd fellendül a gazdaság. Közben lehet olyan "magyar buszt" venni, amitől csak tovább romlik.
"Bödecs Barnabás szerint lényegében a BKK úgy írta ki a budapesti buszüzemeltetési tendert, hogy azon magyar buszok ne indulhassanak, a külföldi gyártók buszait üzemeltető pályázók viszont igen. Ez lenne a Fidesz magyar ipart támogató politikája?
Bödecs Barnabás, a Jobbik közlekedési szakpolitikusa mai napirend előtt felszólalásában a Nemzetgazdasági minisztert kérdezte arról, mi a vélemény a minisztériumnak arról, hogy a Budapesti Közlekedési Központ úgy alakította ki a fővársori buszüzemeltetési tendert, hogy azon magyar gyártó, vagy magyar gyártótól származó buszokat üzemeltető cég ne pályázhasson."
Magyar buszt?Credot?Most komolyan?Ültél te már Credon?Az összes 1 hulladék és kényelmetlen.
Van buszsofőr ismerősöm ő is csak szidja őket.A Credok többet vannak a szervizben mint úton.
Próbálj ki egy Volvo , Man , Iveco , Mercedes buszt.Na azok buszok.Még használtan is jobban mint a magyar Credok.
Ja , ott vannak a NABI buszok amik magyarok de azt csak a jenkik veszik mert a magyar piacnak túl drága.Nem tudják megfizetni.
A NABI tényleg jó buszokat csinál viszont meg is kéri az árát.
Több olyan magyar termék , gyártmány létezik amit csak külföldön tudnak eladni.
"Magyar buszt?Credot?"
Nem kredót te barom, hanem Ikarust. A kredó eleve nem is magyar licenc. Ráadásul egy rakás fos is, mint minden ami nem magyar.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!