Dugódíj vagy hídpénz? Vagy mind a kettő? Vajon ez menni fog? A városvezetés a hídpénzt minden budapesti hídra ki akarja terjeszteni? Még a Hungária gyűrű két hídjára is, amelyek a belső kerületek forgalmát el tudnák vezetni?
Figyelt kérdés
2012. jún. 19. 17:23
1/9 A kérdező kommentje:
Ha ez így van, akkor szó sincs forgalomszabályozási törekvésekről, egyszerűen újabb adónem lesz/lenne/ a költségvetés hiányának foltozására, logikus magyarázat nélkül, CSAK alapon.
2012. jún. 19. 17:25
2/9 anonim válasza:
szerintem sincs szó forgalomszabályozásról. Én ezt az egészet egy alibisz*rnak találom. Az lenne a cél, hogy az autós ne induljon el autóval. Ennek érdekében semmit nem tesznek. Sőt. Az agglomerációban folyamatosan egyre inkább az autós életformát rendezik be. A lényeg az, hogy a belvárosban le legyen autó. A belváros lesz a kirakat. A koncepció lényege, hogy aki kiment az elővárosba, az biztos jó gazdag, tehát fizessen. Tartson autót amiből bevétele van az államnak, menjen el a városhatárig, ahonnan a Tarlós felelőssége kezdődik, aztán ott tegye le, vagy fizessen, és hogy megint csak bevétele legyen ezúttal a fővárosnak. (a fővárosnak egyébként tényleg nem sok bevétele van) Ha a dugódíjhoz minimálisan kötődne forgalomszervezési elképzelés, akkor nem jutott volna senkinek eszébe, hogy helyette legyen inkább hídpénz. Ez a koncepciótlanság amúgy annak is köszönhető, hogy a főváros sürgetve van a bevételei növelése érdekében. Én azon aggódom, hogy a Dunakanyar váci oldala Budára, a visegrádi oldala meg a Pilis Pestre mind a Megyeri hídon fog átmenni, mert az nem tartozik Budapesthez.
3/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Hasonló, háttérben meghúzódó elképzelésekre gondoltam én is.
Az utolsó mondatodhoz pedig tegyük hozzá - Nyilván egyetértesz. -, hogy abban az esetben viszont az egyébként is zsúfolt Szentendrei út és a nagyon szűk keresztmetszetű külső Váci út nem bírnák el a megnövekedett terhelést/forgalmat.
2012. jún. 19. 17:52
4/9 anonim válasza:
Úgyis mindkettő lesz. Dugódíj már most lesz és Tarlós azt mondta, hogy ha Budapestnek kevés pénze lesz, akkor bevezetik a hídpénzt is. Ugye Budapestnek mindig kevés pénze van...
5/9 anonim válasza:
Ez itt már semmiről nem szól, csak az emberek lehúzásáról. A dugódíjat még nagyon körültekintően meg lehetne csinálni úgy is, hogy jól süljön el (előtte a tömegközlekedés fejlesztésével, külvárosokban hatalmas parkolók létesítésével és a parkolási díj és BKV bérlet összevonásával), na de a híddíjnak aztán végképp semmi értelme, ennyi erővel bevezethetnénk a szemüveg adót, amit a szemüvegesek fizetnek, meg a szakáll adót a szakállasoknak...
6/9 anonim válasza:
továbbra is vasúti alagút kellene, és hozzá kapcsolódó kerékpárutak.
7/9 A kérdező kommentje:
Tedd meg, légy szíves, hogy milyen vasúti alagútra gondolsz! Tervben van (volt) vagy csak a saját elképzelésed? Ez egy Duna alatt futó alagút lenne?
2012. jún. 20. 11:20
8/9 A kérdező kommentje:
Tedd meg, légy szíves, hogy megírod ...
Ez szeretett volna lenni.
2012. jún. 20. 11:29
9/9 anonim válasza:
A hídpénz kivitelezhetetlen!
Aki járt az M25-ös ringen (Londoni M0) az Darfordnál találkozik a fizető kapukkal.
Egyszerűen elképzelhetetlen ekkora forgalomnál hat kapun átengedni a forgalmat!
Dugódíj?
Elég sokat jártam Londonban, ott is csak a védendő legbelebb belvárosra van kivetve.
Butaság, mániás pénzszerzési kényszer kényszer az ami a mi kis forgalmunkból pénzt akar csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!