Mire érdemes jobban költeni? A vasúti felújításokra, vagy a felújításokra szánt pénzből inkább horthy-vonatkocsi felújításra, ahogy azt a Fideszes Lázárék teszik?
Figyelt kérdés
Magyarul a magyar emberek biztonsága, vagy egy kétes Horthy emlékezete és hőssé tétele a fontosabb?dec. 14. 23:48
1/5 anonim 



válasza:





Hát ha ilyen Nemzeti Konzultáció szintű manipulatív kérdést kapok, akkor már csakazért is Horthyt válaszolok.
2/5 anonim 



válasza:





Horthy vagonra ugyanúgy kell költeni, mint a többi vagonra, ahogy a kormány is teszi.
3/5 anonim 



válasza:





Semmilyen felújítás nem történt sehol. Korábban bezárt vonalaktól lett áthozva bontott alkatrész, pl a keletibe. A vonatokat se lehet felújítani, nem gyárt már hozzá senki alkatrészt. Abból él a vasút hogy az egykori flottából vissza maradt alkatrészek keringenek az országban és azokkal tartják életben. Nyilván van pár újabb vonatunk, de az édes kevés.
5/5 anonim válasza:
A valóság az, hogy járműjavító kapacitásra. A helyzet az, hogy Szolnok és Keszi fővizsgázza nagyrészt a kocsikat. Dunakeszi le van foglalva, Szolnok pedig az IC+ program alatt összeszedett lemaradást próbálja behozni. Visszanézve elhamarkodott volt az Északi bezárása, mert most ott is lehetne vizsgáztatni. A MÁV most már nem rendelkezik saját járműjavitó kapacitással, mind Szolnok, mind Keszi magántulajdon. Kell minimum kettő új MÁV saját Járműjavitó, az egyik mehetne Rákosrendező parajosa helyére, másik pedig esetleg a Debreceni vagongyár lehetne.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!