Ma az internet, televíziók, rádiók világában van-e értelme kampányidőszakban plakátolni?
Ők azt szeretnék, hogy mindenhol azt lásd és arra gondolj, amit ők akarnak. Az utcán is. A befolyásolható elméjű többségre ez szuggesztívan hat, egy mentalista befolyásoló trükk, amit már nagyon régóta alkalmaznak.
Leegyszerűsítve úgy működik egy példán keresztül levezetve, ha mindenhol a 27-es számot látod kiírva a leggyakrabban és egyszer valaki megkér, mondj egy számot 1 és 100 között, akkor azonnal a 27-et fogod mondani.
A plakátoknak van egy mondanivalója, amit azzal belopnak az emberek elméjébe, hogy ez a mondanivaló mindig szem előtt van.
Emiatt látják ennek értelmét.
Van. Az beleivódik az agyadba, ha mindennap ugyanott mész el és látod.
Nekem még az első választásból maradt meg egy jelölt neve. Fel volt fújva festékszóróval a járdára, ahol mentem iskolába. Minden nap átsétáltam rajta :)
#6 A MinDigTV jelentése: MINDENHOL Digitális TV.
De ennek ellenére, főleg a fiatalok, nem nézik. Őket máshol kell elérni, amire a plakátok a legjobbak, hiszen ők is mozognak, ott találkoznak vele.
Igen. Az internet és a tévé stb. esetében nagyon is működik a véleménybuborék-hatás, de ha kimész az utcára, akkor a többiek plakátját is látod. Demonstrálják, hogy léteznek akkor is, ha te amúgy semmit nem tudsz róluk.
Ill. ugyanígy el is lehet nyomni a másikat ezen a szinten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!