Hogyan sikerült ennyire tönkretennie Orbánéknak a vonatközlekedést?
Figyelt kérdés
Gyurcsány alatt is utaztam vonattal, most is, és őszintén mondhatom, Gyurcsány alatt fényévekkel jobb volt a vasúti közlekedés.
Mit szóltok ehhez Fideszesek?
2023. szept. 24. 15:30
1/11 anonim válasza:
Mondjuk ez szubjektív. Vidéken ma tényleg rosszabb a helyzet, ha nem fővonalon utazol.
2/11 anonim válasza:
Orbánék mindent tönkretettek, miért pont a vasút maradt volna ki?
Tetszettek volna másra szavazni...
3/11 anonim válasza:
Nagyon egyszerű, nem költenek rá annyit amennyi a szinten tartáshoz kellene,gondolok itt a vasúti pályára és a gépparkra.
4/11 anonim válasza:
A GYSEV vonalain nincsen gond, szóval ez igen, Orbán bűne
5/11 anonim válasza:
Nem tönkretették, hanem hagyták tönkremenni. Szomorú, mert fejleszteni kéne, nagy ütemben. Lázár is csak lefújni tudja a már meglévő tervezett fejlesztéseket is.
6/11 anonim válasza:
5) csodálkozol rajta?már augusztusra összehozták az éves hiányt orbánék.
7/11 anonim válasza:
#6: Nem csodálkozom. Már akkor tudtam, hogy baj lesz, amikor a választások előtt túlköltekeztek úgy, hogy már akkor egyértelműen látszottak a válság jelei.
8/11 anonim válasza:
Első körben szakemberek kellenének a MÁV-hoz, második körben a nagy vízfejet szétrobbantani. Ez hosszú évek óta csak pénznyelő. Onnantól, mikor szétszedték 64 cégre, meló nélkül körbeszámlázással minden pénzt lelehet belőle nyúlni. Már nem most, de láttam olyan számlát 80 centi laposvas, 2 darab csavar felszerelése 80 ezer forint. Még egy ismertem pár szakembert, akik tényleg a vasútért akartak tenni, nagyon gyorsan félreállították őket. Akinek tudása van és akar is tenni, az nagyon veszélyes ember.
9/11 anonim válasza:
8! Ha meg egyesítenék azt mondanád: egy óriqs vízfejet csináltak, szét kellene szedni kisebbekre...
Példa két és fél évtizeden keresztül hallgattuk, hogy a hazai buszközlekedés egyik alap baja, hogy túl sok a kis volántársaság, és méretgazdaságosság miatt össze kéne őket vonni!
Ösdzevonták! Most az van, hogy a pesti vízfej dönt mindenről, pedig mennyivel gazdaságosabb volna regionális vagy megyei szinten dönteni, mint korábban...
10/11 anonim válasza:
Nem a mostani kormány tette tönkre. Az infrastruktúrára állandóan költeni kell, hogy jól működjön, ezt viszont egyik nagy rendszerváltó társaság sem tette meg. Az, hogy melyik regnáló idióta alatt omlik össze végleg, az lényegtelen (nem máról holnapra, mondjuk egy "vészhelyzeti rendelet" hatására), ezt közös erővel hozták össze. Orbánék előtt is tré volt a vasút, csak azóta még trágyább lett, természetes folyamat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!