Támogtatnál egy olyan pártot aminek ez a programja?
-fegyvertartás és fegyverviselés engedélyezése (pszichológiai teszthez kötve)
-szociális támogatások, segélyek drasztikus megvágása
-állami nagyvállalatok, közművek privatizációja (pl Máv, BKK, Vízművek stb)
-koncessziós jogok, állami monopóliumok megszűntetése (ha pl olajat találsz a kertedben az csak a tied, szabadon üzemeltethetne bárki lottózót, kaszinót stb)
-szabadkereskedelmi egyezmények kötése lehetőleg minél több országgal
- kilépés az EU-ból
- radikális adócsökkentés
- vallás, sport, kulturális dolgok állami támogatásának megszűntetése
-közmédia megszűntetése, csak piaci médiák lehetnek
- állami oktatás és egészségügy leépítése helyette ezen feladatokat magánintézmények látnák el (minimális állami oktatás és egészségügy maradna csak a legeslegszegényebb rétegnek)
-a vállalkozásokra vonatkozó szabályok enyhítése, és az alapitást is megkönnyítené
-Bevándorlás elutasítása, határkerítés fenntartása
-SJW, és azokhoz hasonló mozgalmakat nem támogatná de nem is ellenezné
-Szóllásszabadságra vonatkozó törvények lazítása (teljesen bármit lehetne mondani, irni vagy bármi, de egy dologban szigorítana, mégpedig ha egy médium legyen az TV csatorna, hírportál vagy bármi szándékosan hazudik hogy félelmet keltsen az nem csak hazugság de rémhírterjesztés lenne pl rettegtető covid cikkek)
-Svájci félig közvetlen demokrácia meghonosítása, minden fontosabb kérdésről népszavazni kéne és a megyék autonómiát kapnának
-az alkotmány módosítása hogy bizonyos szabadságjogok vészhelyzet esetén se legyenek korlátozhatóak (pl gyülekezéshez való jog stb stb) ha ez nem lehetséges akkor új alkotmány írása és életbe léptetése amiben ez benne lenne (így soha többet nem lehetne ilyen lezárásokat hozni vagy bárkit oltásra kényszeríteni)
-banktitoktörvény bevezetése
-kilépés a klímaegyezményekből, járművek környezetvédelmi normáinak eltörlése
-teljes önellátás engedélyezése
-az állam nem szólhatna bele gazdasági dolgokba
Összességében, a legtöbb dolog kikerülne az állam kezéből, alacsonyak lennének az adók, jóval kevesebb hülye szabályozás lenne, végtelen lehetőség lenne meggazdagodni (vagy elszegényedni), és egy idióta vezető (látsd Orbán vagy Gyurcsány) se tehetne akkora kárt mert nem tudna hol.
"én benne lennék a szabad munkaerő áramlásban de sajnos az lenne belőle hogy fél Afrika itt akarna élni illegálban"
Hogy lakhatnának itt "illegálban" amikor ez a lépés pont legalizálná az ittartózkodásukat?
Egyébként az EU-n belül is megvan a keretrendszer arra, hogy kiszűrjék azokat, akik nem munkavégzés, tanulás, stb. céljából költöztek valamelyik másik országba, csak ezt pl pont az angolok nem voltak hajlandóak törvénybe iktatni. Magyarországon pl minden EU-s bevándorlónak hivatalosan is rögzítenie kell, hogy milyen célból tartózkodik az országban. Akik nem teljesítenek bizonyos követelményeket, azokat az állami szervek deportálhatják.
Soha többé vadkapitalizmus.
Az EU kell.
A járműves részét viszont pl kifejezetten támogatnám. Szerintem környezetvédelmileg is sokkal jobb, ha megbízhatóbb, tartósabb, de egyszerűbb autókat gyártanának, amik kitartanak 20 évig is, mert sokan elfelejtkeznek róla, de a gyártás is rengeteg károsanyag kibocsájtással jár.
23-as: egy elektromos autó teljes életciklusa során annyi környezetszennyező anyagot termel, mint egy belsőégésű motor az első négy évében (a gyártással együtt). Egy belsőégésű motor átlagos életciklusa 12 év és 320 000 kilométer, míg egy elektromos autóé 15 év és 480 000km.
Minden országban, ahol eddig összehasonlították az elektromos autók környezetszennyezését a belsőégésű motoros autóékkal, arra jutottak, hogy az elektromos autók környezetbarátabbak.
#24
Valahogy az akkukra sosem térnek ki a kutatások.
Egyébként meg direkt kort írtam.
A legtöbb magánember nem vezet 20 ezer kilóméternél évente. Ha ezzel számolunk és azzal, hogy az átlag autó 320 ezer kilóméterig bírja, az azt jelenti, hogy az autó 18 éves korában kell először megbontani a blokkot.
Egyébként meg a kommentedre a válasz egy szó: OM606. Legalább ennyire megbízható motorokat kell gyártani, és akkor mindjárt más az életciklus. Ja, hogy akkor nem kereshetnek a tervezett elavuláson a gyárak...? És ez mennyire zöld? Hogy egy 5-10 millió forintba kerülő autó átlagosan 12-15 évig bírja mindössze?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!