Hány kórházat lehetett volna építeni, vagy hány lélegeztető gépet lehetett volna venni a stadionok árából?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kérdező, ha ennyire primitív vagy, akkor nincs miről beszélni, lásd. 10. válaszomat...
#1
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#13 "#7 ha már a légitársaságot említetted a Fidesz kormányzása alatt szűnt meg a Malév is.Légitársaságunk sincs már olyan jól állunk."
Ha már MALÉV legalább minimálban utána nézhettél volna, mielőtt égeted magad vele.
"Még 1992. november 12-én az Alitalia olasz nemzeti légitársaság és a Simest olasz bank tőkeemeléssel 35% részesedést szerzett a Malévben, de 1997 decemberében az Alitalia Malév-részvényeit magyar bankok visszavásárolták. 1999 és 2007 között a Malév 99,5%-os többségi tulajdonosa az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. volt, a maradék 0,5%-ot kisebb befektetők birtokolták. 2007-ben sokadik próbálkozásra végül az ÁPV Rt. 200 millió forintért eladta a Malévet a Borisz Abramovics Berezovszkij orosz üzletember irányítása alatt álló[12] AirBridge Zrt.-nek. Az állami tulajdonú Malév Vagyonkezelő Kft. átvállalta a Malévtól annak a Magyar Fejlesztési Banktól felvett 20 milliárd forintos hitelét, ennek fejében állami tulajdonban maradt a Malév márkanév, az egyik Boeing gépet birtokló Malco LLC és a Százhalombatta-Ferihegy közötti kerozinvezeték.[13]
2009 áprilisában az igazgatóság Martin Gausst nevezte ki a Malév vezérigazgatójának, akinek irányítása alatt a légitársaság az addigi legnagyobb, közel 50 milliárdos veszteségét volt kénytelen elkönyvelni[14]
2009-ben Abramovics kiszállt az AirBridge-ből, így annak többségi tulajdonosa Költő Magdolna, kisebbségi tulajdonosa és tényleges irányítója pedig az orosz Vnyesekonombank lett, üzemeltetésébe pedig beszállt az Aeroflot orosz nemzeti légitársaság.[15]
2010. március 10-én a Vnyesekonombank kifizette azt a 32 millió eurós bankgaranciát, amelyet az AirBridge által a 2007-ben állami tulajdonban maradó vagyontárgyak után a Magyar Nemzeti Vagyonkezelőnek fizetendő bérleti díjakra vállalt.[16][17] 11-én a Malév jegyzett tőkéjét négymillió forintra csökkentették, és 26,82 milliárd forintos tőkeemelést hajtottak végre, amiből 25,36 milliárd forintot a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő jegyzett, ezáltal a Malév többségi tulajdonosa ismét a magyar állam lett, 95 százalékos részesedéssel. A maradék 5 százalék továbbra is az AirBridge kezében maradt.
Egy, a 2010-es Orbán-kormány idején államilag megrendelt elemzés lényegében életképtelennek találta a Malévet: működése tarthatatlan, nincs esély rá, hogy 2012-re nullszaldós legyen.[18][19] A légitársaság ekkorra évi 10-20 milliárd forint veszteséget halmozott fel.
Mivel az EU szabályai tiltják a légitársaságok költségvetési pénzből való támogatását, a Wizz Air vizsgálatot kezdeményezett az Európai Bizottságnál a 2010-es államosítás jogszerűségéről.[20] 2011 nyarán az Európai Bizottság hivatalos javaslattal élt a magyar kormánynál, hogy szerkezetátalakítási program bemutatása után a kifogásolt állami támogatást is elfogadhatónak tartják. Ennek elmaradása esetén, azaz a vállalat fenntarthatóságának elérése nélkül a támogatást a Malévnak vissza kell fizetnie. A kormány azonban nem tett érdemi lépéseket a Bizottság elvárásainak teljesítése érdekében.[21]
2012 januárjában a Bizottság jogellenesnek minősítette mind a visszavásárlást, mind számos egyéb támogatást és tranzakciót 2007 és 2010 között; összesen mintegy 100 milliárd forintnyi állami támogatás visszatérítésére kötelezte a Malévot, és megtiltotta a magyar államnak a további támogatást." (wikipédia)
Direkt a teljes részt raktam be, nem szemezgettem a kedvemre valót belőle.
Felhívom figyelmedet arra az "apróságra" hogy akkor adták el amikor NEM fidesz kormány volt, majd 1999-ben VISSZAvásárolták állami tulajdonba, amikor fidesz kormány volt. Majd 2007-ben ismét eladták a ballibek, gyurcsány alatt - hisz kellett a pénz - ami miatt 2010-re csődközelbe került, mint MAGÁNCÉG. 2010-ben az állam - ismét fidesz kormány - próbálta megmenteni, de az eu-s bizottság megtiltotta az állami segítséget.
Szóval ha csendben maradtál volna, .... no nem, bölcs nem maradhattál volna, de kevésbé lenne ciki. Pedig csak az internetet kellene arra használni amire való: informálódásra!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
volna volna.
Inkabb az a kerdes h most mit tehetunk,mi a legokosabb.
Hidd el ez nem hiaba van. Sokan vannak othon , nem tudjak mivel toltsek az idejuket.. de figyelj, Isten adta ezt a lehetoseget az emberisegnek h othon legyenek es hozzá forduljanak.
Utolso esely, utolsó lehetõseg az embereknek megteresre. Keresni lehet othon, minden ember szamara elerheto h keresse Istent
Az ítéletkor nem mondhatja senki h nem volt IDEJE vagy nem volt ElÉRHETÕ számára.
Mert Isten mondhatnu az emberek ágyához viszi-vinne a beszédét h elerje szeretetével az embereket, de "nincs senki sem aki keresné Istent.. pedig irva van "keressetek az Urat mig megtalalhato hivjatok segitsegul amig kozel van"
Bocsi kicsit masfele ment el a valasz, en sem ertem miert,
a lényeg aki tud segítsen ismerosen, rokonán ha beteg.. h mi lesz itt pontosan meg senki se tudja
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A stadionokra 600 milliárd ment el, az egészségügyre meg 25 000 milliárd, az elmúlt tíz évben. Napjainkban még napi sokmilliárd, a dél budai kórházra is volt vagy 100 milliárd elkülönítve, de az nem lesz.
Ágyszámban (100 ezer lakosra) az Unió élmezőnyében vagyunk, annak ellenére, hogy 2005-2009 között tíznél több kórházat zártak be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!