Kezdőoldal » Politika » Pártok, kormányzás » Hány kórházat lehetett volna...

Hány kórházat lehetett volna építeni, vagy hány lélegeztető gépet lehetett volna venni a stadionok árából?

Figyelt kérdés
Ha a Fidesz az elmúlt 10 évben az egézségügyre költötte volna azt a pénzt,amiket stadionokra költött,talán most nem kéne hazaküldeni több ezer embert a kórházakból hogy legyen elég hely a koronavírusos betegek számára.El tudnák látni a kórházakban a koronavírusos betegeket is és a más betegségben szenvedőket sem kéne talán hazaküldeni.Mi lesz azokkal akiket hazaküldenek és otthon nincs aki ápolja őket?Mi lesz velük?És még egy kérdés.Muszáj volt milliárdokat stadionokra költeni?Kényszerítette rá valaki a kormányt?Nagyon fontosak voltak a stadionok hogy rendben legyenek?
2020. ápr. 16. 14:23
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:
Túrórudika 1 csak nem Fideszes vagy véletlenül?
2020. ápr. 16. 15:29
 12/18 anonim ***** válasza:
95%

Kérdező, ha ennyire primitív vagy, akkor nincs miről beszélni, lásd. 10. válaszomat...


#1

2020. ápr. 16. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:
#7 ha már a légitársaságot említetted a Fidesz kormányzása alatt szűnt meg a Malév is.Légitársaságunk sincs már olyan jól állunk.
2020. ápr. 16. 15:43
 14/18 anonim ***** válasza:
Jajjmá'... Nagyon unalmas!!
2020. ápr. 16. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
100%
Azért az már ritka pofátlanság hogy még azt is számon kérnék egyes gyengeelméjűek a kormányon, hogy nem jósokból áll...
2020. ápr. 16. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
71%

#13 "#7 ha már a légitársaságot említetted a Fidesz kormányzása alatt szűnt meg a Malév is.Légitársaságunk sincs már olyan jól állunk."

Ha már MALÉV legalább minimálban utána nézhettél volna, mielőtt égeted magad vele.

"Még 1992. november 12-én az Alitalia olasz nemzeti légitársaság és a Simest olasz bank tőkeemeléssel 35% részesedést szerzett a Malévben, de 1997 decemberében az Alitalia Malév-részvényeit magyar bankok visszavásárolták. 1999 és 2007 között a Malév 99,5%-os többségi tulajdonosa az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. volt, a maradék 0,5%-ot kisebb befektetők birtokolták. 2007-ben sokadik próbálkozásra végül az ÁPV Rt. 200 millió forintért eladta a Malévet a Borisz Abramovics Berezovszkij orosz üzletember irányítása alatt álló[12] AirBridge Zrt.-nek. Az állami tulajdonú Malév Vagyonkezelő Kft. átvállalta a Malévtól annak a Magyar Fejlesztési Banktól felvett 20 milliárd forintos hitelét, ennek fejében állami tulajdonban maradt a Malév márkanév, az egyik Boeing gépet birtokló Malco LLC és a Százhalombatta-Ferihegy közötti kerozinvezeték.[13]

2009 áprilisában az igazgatóság Martin Gausst nevezte ki a Malév vezérigazgatójának, akinek irányítása alatt a légitársaság az addigi legnagyobb, közel 50 milliárdos veszteségét volt kénytelen elkönyvelni[14]

2009-ben Abramovics kiszállt az AirBridge-ből, így annak többségi tulajdonosa Költő Magdolna, kisebbségi tulajdonosa és tényleges irányítója pedig az orosz Vnyesekonombank lett, üzemeltetésébe pedig beszállt az Aeroflot orosz nemzeti légitársaság.[15]

2010. március 10-én a Vnyesekonombank kifizette azt a 32 millió eurós bankgaranciát, amelyet az AirBridge által a 2007-ben állami tulajdonban maradó vagyontárgyak után a Magyar Nemzeti Vagyonkezelőnek fizetendő bérleti díjakra vállalt.[16][17] 11-én a Malév jegyzett tőkéjét négymillió forintra csökkentették, és 26,82 milliárd forintos tőkeemelést hajtottak végre, amiből 25,36 milliárd forintot a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő jegyzett, ezáltal a Malév többségi tulajdonosa ismét a magyar állam lett, 95 százalékos részesedéssel. A maradék 5 százalék továbbra is az AirBridge kezében maradt.

Egy, a 2010-es Orbán-kormány idején államilag megrendelt elemzés lényegében életképtelennek találta a Malévet: működése tarthatatlan, nincs esély rá, hogy 2012-re nullszaldós legyen.[18][19] A légitársaság ekkorra évi 10-20 milliárd forint veszteséget halmozott fel.


Mivel az EU szabályai tiltják a légitársaságok költségvetési pénzből való támogatását, a Wizz Air vizsgálatot kezdeményezett az Európai Bizottságnál a 2010-es államosítás jogszerűségéről.[20] 2011 nyarán az Európai Bizottság hivatalos javaslattal élt a magyar kormánynál, hogy szerkezetátalakítási program bemutatása után a kifogásolt állami támogatást is elfogadhatónak tartják. Ennek elmaradása esetén, azaz a vállalat fenntarthatóságának elérése nélkül a támogatást a Malévnak vissza kell fizetnie. A kormány azonban nem tett érdemi lépéseket a Bizottság elvárásainak teljesítése érdekében.[21]

2012 januárjában a Bizottság jogellenesnek minősítette mind a visszavásárlást, mind számos egyéb támogatást és tranzakciót 2007 és 2010 között; összesen mintegy 100 milliárd forintnyi állami támogatás visszatérítésére kötelezte a Malévot, és megtiltotta a magyar államnak a további támogatást." (wikipédia)

Direkt a teljes részt raktam be, nem szemezgettem a kedvemre valót belőle.

Felhívom figyelmedet arra az "apróságra" hogy akkor adták el amikor NEM fidesz kormány volt, majd 1999-ben VISSZAvásárolták állami tulajdonba, amikor fidesz kormány volt. Majd 2007-ben ismét eladták a ballibek, gyurcsány alatt - hisz kellett a pénz - ami miatt 2010-re csődközelbe került, mint MAGÁNCÉG. 2010-ben az állam - ismét fidesz kormány - próbálta megmenteni, de az eu-s bizottság megtiltotta az állami segítséget.

Szóval ha csendben maradtál volna, .... no nem, bölcs nem maradhattál volna, de kevésbé lenne ciki. Pedig csak az internetet kellene arra használni amire való: informálódásra!

2020. ápr. 16. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:

volna volna.


Inkabb az a kerdes h most mit tehetunk,mi a legokosabb.


Hidd el ez nem hiaba van. Sokan vannak othon , nem tudjak mivel toltsek az idejuket.. de figyelj, Isten adta ezt a lehetoseget az emberisegnek h othon legyenek es hozzá forduljanak.


Utolso esely, utolsó lehetõseg az embereknek megteresre. Keresni lehet othon, minden ember szamara elerheto h keresse Istent

Az ítéletkor nem mondhatja senki h nem volt IDEJE vagy nem volt ElÉRHETÕ számára.

Mert Isten mondhatnu az emberek ágyához viszi-vinne a beszédét h elerje szeretetével az embereket, de "nincs senki sem aki keresné Istent.. pedig irva van "keressetek az Urat mig megtalalhato hivjatok segitsegul amig kozel van"



Bocsi kicsit masfele ment el a valasz, en sem ertem miert,

a lényeg aki tud segítsen ismerosen, rokonán ha beteg.. h mi lesz itt pontosan meg senki se tudja

2020. ápr. 17. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

A stadionokra 600 milliárd ment el, az egészségügyre meg 25 000 milliárd, az elmúlt tíz évben. Napjainkban még napi sokmilliárd, a dél budai kórházra is volt vagy 100 milliárd elkülönítve, de az nem lesz.

Ágyszámban (100 ezer lakosra) az Unió élmezőnyében vagyunk, annak ellenére, hogy 2005-2009 között tíznél több kórházat zártak be.

2020. ápr. 19. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!