A magyar utakkal miért nem foglalkoznak?
És itt most nem vidékről beszélek hanem Budapestről.
Vannak olyan katasztrófális állapotban több budapesti forgalmas utak mint a X. kerületi Fehér út vagy Pest déli részén a Határ út de még lehetne sorolni hogy én nem is értem hogy miért hagynak forgalmas műutakat ilyen állapotban.
# 1
Afrikában meg éheznek meg egyfolytában háborúznak... örüljünk hogy van mit ennünk és béke van nem?!
A legrosszabb kifogások egyike mikor egy másik rosszat hozunk fel ellenérvek.
#2 Tehát a nyugati országokkal csak akkor szabad példálózni ha ezzel negatív színben tüntethetjük fel hazánkat?
Ha esetleg valami ott is rossz vagy rosszabb akkor már nem szabad velük példálózni?
Csúnya dolog ez a kettős mérce ellenzéki oldalon..
#3
Ki példálozott itt a nyugattal?
Meg milyen ellenzéki?
Bírom azokat a nagy párt vérhívőket (teljesen mindegy melyik pártról van szó) akiknek teljesen mindegy mi folyik az országban és hogy milyen állapotban van az ország nekik csak az a lényeg hogy az ő kis kedvenc pártjuk legyen hatalmon a többi nem számít mert akkor jön a rózsaszín köd hogy minden szép és jó és tökéletes.
De ha már nem az ő favorizált pártjuk van hatalmon akkor ajjaj hirtelen egyik percről a másikra minden rossz!
Hát ez csodálatos hogy el lehet jutni a horgásztóhoz.
Én meg nem tudok úgy eljutni a munkahelyére a kocsival hogy ne találják telibe vagy 120 kátyút mert esélyem nincs kikerülni annyi van.
De múltkor egy élmény volt végigmenni kocsival a Könyves Kálmán körúton is.
Gondolom, meg van a menetrendje, az útfelújításoknak.
Nagy forgalmú utak felújítása semmilyen szempontból nem egyszerű. Ha teljeskörű, akkor az nem 2 nap.... Tehát az érintett környéken lakók és vállalkozók mindennapjait megkeseríti. Útlezárások, dugók. Össze kell hangolni egyéb beruházásokkal. Víz, szennyvíz, gáz, villany, stb.
# 8
Köszönöm!
#8 mEgVanAmeNeTrendJe
Ja persze, mindennek megvan, de valahogy mindig a fontos fejlesztések csúsznak éveket. Az utóbbi 9 évben bőven lett volna lehetőség felújítani a jelentősebb főutakat és vasútvonalakat! Valamint rendbehozni a pályaudvarokat, megállókat. A 3-as metró és az M1-es felújítása is megkezdődhetett volna sokkal korábban, már kényelmesebb lenne tízezrek élete, de nem. Kidobunk milliárdokat értelmetlen dolgokra.
Budapest-Belgrád vasútvonalat épít a miniszterelnök gyerekkori barátja 750 miéliárdos kínai hitelből. Képzeld el ezt a mondatot úgy, hogy a szeviép csinálja...már mindjárt vérvörös a fejed és gyurcsányozol. Meg most készülsz engem leballibsizni, meg szidni az MSZP-t, hogy mennyit lopott. Ki kell, hogy ábrándítsalak, 2010 előtt jobban utáltam a baloldalt, mint a Fideszt. Most már mindegyikről ugyanaz a véleményem = gerinctelen csúszómászók. Ha Gyurcsányék loptak, akkor a fideszeseknek is szabad? Ha ennyit loptak, miért nem vizsgáltatta ki ezeket az ügyeket a kormány és záratta be ezeket a bűnözőket?
Hiába kérdezem meg, úgyis kitérsz a válasz elől és a kommentem elején fogsz valamibe belekötni. Mert erre nem tudsz magyarázatot adni.
750 milliárd egy 160 km-es vasútvonalra, ami nem is fontos vonal. Ráadásul tuti max. 160 km/h-ra korlátozva. A Himalájában, viaduktokkal nem lenne egy ilyen kis szakasz ennyire drága...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!