Ha egyszer a német autóipar egyébként is leáldozóban van a világpiacon, miért fektetünk mégis abba?
Ráadásul mindezt még megspékelve rabszolgatörvénnyel, hogy minél kevesebb ember el tudja végezni a munkát és minél kevesebbet kelljen fizetni, minél több fizetési határidővel. Amikor a német autóipar hanyatlik, de mi mégis minden pénzünket arra öljük, hogy jöjjenek ide. Egy haldokló iparág, ráadásul a németeknek hajtjuk a szart magunkból.
Nem lesz ennek meg középtávon, de akár már éveken belül is a hatalmas nagy böjtje? A németek utolsó csicskáinak lenni a haldokló iparágukban nem hangzik túl biztatóan.
Egy német autóipari beszállítônak dolgoztam, és szerintem is hanyatlik a német autóipar, csak a többi komoly konkurencia is ugyan úgy hanyatlik, vagy stagnál.
- Az amerikai autók sajnos még a német kocsiknál is rosszabb minőségűek. Hiába tör fel a Tesla, az is rossz minőség.
- A japánok stagnálnak.
- A kínaiak még fényévekre vannak, és ami elfogadhatô autójuk van, azt is német alkatrészekből szerelik össze.
- Az egyetlen feltörekvő ellenfél a koreai Hyundai-Kia, csakhogy ők Korea méreteinél fogva (koreaiak nem vihetik a fejlesztéseiket sem Japánba, sem Kínába, mert lemásolják) nem jelentenek valós veszélyt a német autóiparra (ami számos országgal, pl. Spanyolo. SEAT, Cseho. Skoda, és most a magyar gyártással és fejlesztéssel is meg vannak támogatva).
Hosszú távon az amerikaiak és a kínaiak lehetnek új ellenfelek (a már meglévő Japánok mellett), de ez legalább még 8 év.
"Nem mi fektetünk abba, hanem ők hozzák át a termelést Nyugateurópából, mert itt olcsóbb a képzetlen munkaerő.
"
Igen, a német autóipar arról híres, hogy képzetlen melósok tömegeit alkalmazzák...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!