Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Puzsér miért szajkózza mindig,...

Puzsér miért szajkózza mindig, hogy Budapest levegője belélegezhetetlen? Ha nem tetszik neki, költözzön vidékre

Figyelt kérdés

Bár igaz, hogy Bukarest után Budapesten a legszennyezettebb a levegő az európai fővárosok közül, mégsem látom értelmét ezen problémázni éjjel nappal. Puzsér papagájként ismételgeti ezt a mondatot interjúról interjúra. Holott a legtöbb nagyváros igenis szmogos.

Továbbá nem értem ezt az autómentes belső Budapest programot sem mi értelme, amikor Budapest igazán belső részeihez, ahol minden lakás airbnb-n keresztül ki van adva külföldi szexturistáknak, ahhoz a részéhez a városnak már annyi közünk van, mint a határon túli magyar lakosságú településekhez, tehát ilyen "élnek ott magyarok is" szinten. Azoknak akik meg csak azért jönnek ide, hogy megdugják a nőinket, azoknak meg minek autómentes, parkosított zöld övezetet építeni? Az ilyenek nyugodtan szagolhatják a belvárosi kipufogógázos levegőt, véleményem szerint, nem érdemelnek mást. Nagyon szolgalelkű magyar húzás lenne, hogy ezeknek a szexturistáknak, hálából, hogy megcsaklizzák a nőinket, még tiszta levegőjű zöld övezetet is építsünk a magyar adófizetők pénzéből :D

Arról nem is beszélve, hogy akkor a közlekedés is megbénulna, valamint a külvárosba kellene terelni az autósokat és akkor a magyarok szagolhatnák a szmogot. De hülye logika ez.


2018. nov. 23. 12:48
 1/10 anonim ***** válasza:
83%
Tiszta levegőt akar akkor előbb építsenek ki az országban normális tömegközlekedést. Nem vagyok budapesti, de szerintem ott is az a gond, hogy tömegközlekedéssel kész kínszenvedés eljárni dolgozni, stb. Normálisan meglenne oldva nem lennének rá utalva az emberek a saját autóra, ami kevesebb autót eredményezne, az meg kevesebb szmogot.
2018. nov. 23. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
93%
Mondták már neked, hogy elég fekete-fehéren látod a világot?
2018. nov. 23. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
93%

Hu haver, vannak nalad gondok.


Szoval eloszor is, meg ha sokan nem is a belvarosban laknak, de rengetegen dolgoznak ott. Ergo megkockaztatom a Budapesten es a korulotte lako kb. 2,5 millio embernek kb. a fele napi szinten jar arra. A rossz minosegu levego pedig elegge sok mindennel jar: egeszsegromlas (amit a vegen orvosolni kell), eletszinvonal romlasa, varhato elettartam csokkenese. Ergo fontos foglalkozni vele, mert ahogyan te is irod nem allunk valami jol e teren.

Alapvetoen a legtobb nagyvarosban ez a hosszutavu cel, hogy a belvarosban csokkentsek az autok szamat, vannak erre drasztikusabb es kevesbe drasztikus peldak. Igazabol a tenyleges belvarosban (koruton belul) autozasnak mar szerintem ma sincs sok ertelme: parkolni nagyjabol nem lehet, allandoan dugok vannak, haladni nem lehet. De persze azzal egyetertek, hogy ahhoz, hogy ezt a szakaszt forgalommentesitsek par megelozo fejlesztesre szukseg van: teljes M0-s, tomegkozlekedes javitasa (ujabb metrovonalak, vasuti fejpalyaudvarok fold alatti osszekotese S-Bahn szeru rendszerrel).

2018. nov. 23. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
68%

"De hülye logika ez."


Hát ezt a leírást olvasva nekem sem jutott más eszembe. De legalább nevettem egy jót, köszönöm, de szerintem értelmetlen ennyi hülyeséget cáfolni.

2018. nov. 23. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
45%

Mert ő csak azért indul főpolgármesternek hogy kapjon egy kis figyelmet. Alapjában véve nem rosz ötlet ez a sétáló budapest csak hát ott van pl.: a BKV finanszírozásának a gondjai ami miatt Tarlós is sokszor neki ment a kormánynak hogy tarthatatlan az állapot hosszútávon. Puzsér ötlete pedig elképesztő terhet róna a BKV re ami rövid időn belül összeomlana.


Először ezekre a gondokra kellene tartós megoldást találni és csak utána lehet gondolkozni az efajta ötleteken. Mert fordítva bizony nem működik. Házat sem lehet úgy felépíteni hogy először falat festünk és utána építjük fel a falakat

2018. nov. 23. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
54%
Az, hogy sétálnak az emberek, miért róna terhet a BKV-ra?
2018. nov. 23. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
68%
#6 autók nélkül szerinted hogy közlekednének ha nem tömegközlekedéssel ?
2018. nov. 23. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Miért szerinted mennyien járnak be a belvárosba dolgozni autóval úgy, hogy a kocsijukat egy mellékutcában rakják le? Szerintem kb senki, mert rohadt drága lenne neki. És ha pl végigmész az V. kerületben akkor láthatod is, hogy a parkoló autók többsége helyi lakosé (van rajta parkolási engedély matrica). Akinek egy kicsit is van esze, az már most is lerakja az autót a város szélén és tömegközlekedik. Max azok mennek be autóval a munkahelyig, akiknek a munkahelyének van parkolója. Szóval nem hinném, hogy számottevően megnőne a tömegközlekedés terheltsége. Egyedül az autóval rendelkező helyi lakosoknak lenne "kellemetlen", ha az utcájukban megszűnne a parkolási lehetőség, őket viszont kárpótolná az ingatlanuk értékének növekedése.
2018. nov. 23. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
89%
#8: Elmagyaráznád kérlek, hogy hogyan okozna értéknövekedést az, ha romlana az ingatlan megközelíthetősége?
2018. nov. 23. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Ugye kedves kérdező ezt csak poénnak szántad?
2018. nov. 29. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!