Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ha nem Tarlós lenne a főpolgár...

Ha nem Tarlós lenne a főpolgármester akkor is ilyen szinten lennének az útfelújítások?

Figyelt kérdés
Felújítással nincs bajom, de azzal igen, hogy mindent egyszerre akarnak megcsinálni, te meg kerülj erre-arra állj órákat a dugókban stb
2018. okt. 10. 09:33
 1/8 anonim ***** válasza:
61%

A Fideszt rühellem, de személy szerint én nem látok Tarlósban akkora problémát. (kivéve az orosz 3-as metró, mert ennyi pénzért modernebb, klímást is vehettünk volna)


"mindent egyszerre akarnak megcsinálni"

Inkább örüljünk, hogy csinálják, mert Budapesten 2018-ban még sokkal több minden van leamortizálódva mint felújítva.

Ennek viszont nem teljesen Tarlós az oka, inkább az anyagiak mert az uniótól kevés pénzt kap Budapest, a vidéki városok sokkal több támogatást tudnak lehívni.

2018. okt. 10. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Nálam fordítva van, én fideszes vagyok, de nem hiszem el, hogy nem lehet kidolgozni normálisan a felújítást, hogy ne legyen mindenhol dugó
2018. okt. 10. 12:04
 3/8 anonim ***** válasza:
33%

Ki lehet dolgozni egy "normális felújítást", pl. meg lehetne tenni, hogy csakis éjjel dolgoznak, nagy munkagépekkel, amik gyorsan és kevés munkaerővel végzik el a feladatukat.

Azonban ennek ára van. Sokkal többe kerülne a felújítás, csak olyan cégekkel lehetne megcsináltatni akiknek ilyen eszközparkjuk van és csakis ahhoz megfelelő anyagokkal. Mivel az önkormányzat így is hitelekből kell gazdálkodjon és állami meg uniós támogatásokból, minden forint számít. Szerintem nem mindegy, hogy 4 vagy 7 felújítást végeznek el ugyanannyi pénzből.

Sajnos a korábbi Demszky féle városvezetés annyira rossz állapotba juttatta a fővárost és olyan pazarló, rossz szerződéseket kötött pl. a 4-es metróra vagy a Bálnára, hogy ezek sok milliárdos veszteségét is ki kell termelnie a városnak. Valóban rettentő nehézkes a közlekedés, azonban legalább megtörténnek végre. Sajnos még csak azzal sem lehet vigasztalódni, hogy hamarosan jobb lesz, mert annyi munka szükséges még, hogy évekig nehéz lesz.

2018. okt. 10. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
90%
Nekem az a bajom, hogy ez amit csinálnak, nem fejlesztés. Újraaszfaltozzák a teljesen lelakott utakat, na bumm, a végeredmény az, hogy visszatérünk egy korábbi állapothoz, amikor az adott út még új volt. Ezt karbantartásnak hívják, és ez alapfeladata kellene legyen a fenntartónak. Fejlesztés az lenne, ha végre megépítenék az évtizedek óta tervezett új hidakat északon és délen. Ha kiépítenék a szintén évtizedek óta tervezett új körutat a Nagy-Lajos - Kőbánya - Határ út vonalon. Ha bejefeznék az M0-át és nem mellesleg újra ingyenessé tennék. Ha a metróhálózat végre nem csak a belváros széléig menne. Ha elkezdenének egy megbízható és sűrű követésű elővárosi vasúthálózatot kialakítani. Mert az, hogy a ceglédi gyorsot mostantól S27-nek nevezzük, nem jelenti azt, hogy az egy vonzó alternatíva az ingázóknak. Tervek azok vannak dögivel, alagút a nyugatiból a délibe meg minden, de mikor látjuk már, hogy valaki fog egy kapát és elkezdi megvalósítani? Ha most nem megy, amikor elvileg szárnyal a gazdaság, akkor mikor fog?
2018. okt. 10. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

#4. Amiket leírtál szükségesek ugyan de sokkal sokkal fontosabbak vannak a városban jelenleg.

A Blaha, Corvin, Népliget, Kőbánya és folytathatnám egy gettótelep, lassan éjszaka nem lehet közlekedni vagy nappal is alig kapsz levegőt a bűztől, a villamosok fele 30 éves, rozogák, kényelmetlenek, a pályaudvarok le vannak robbanva a vonatokkal együtt, egyre több a bűnözés, nincsenek normálisan kiépített kerékpársávok, ahhoz hogy eljussak A-B be az út felét a forgalomban vagy a járdán kell megtennem és így tovább. Szóval a hidak előtt először ezekkel kellene valamit kezdeni.

2018. okt. 10. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
91%

Marhára remélem, hogy jövőre nem őt választjuk meg, akkor már inkább Demszky.


Demszkyt utáltuk és szidtuk.

De könyörgöm, mi jobb ebben a városban 2010 óta?

Jó, befejezték a 4-es metrót, van Futár, pár db új villamos és busz, pár km új villamosvonal.

De ennyi!!!

Ez semmi!



Közben egyre rosszabb közbiztonság, egyre több, nem túl bizalomgerjesztő alak, drogosok már kb mindenhol, egyre nagyobb bűnözés.

Egyre nagyobb kosz.

A tömegközlekedésünk behozhatatlan elmaradásban van (fent említettek már pár dolgot). Hévek? Metróvonalak hossza? Villamosok lassúsága, pályaállapot, elavult szabályrendszerek miatt?

E-JEGYRENDSZER??

Egyre nagyobb a kosz, minden kerületben gazosak a zöldterületek, szemétdomb a szelektív környéke és koszosak közterületek. Lásd Járókelő.hu!



Siralmas ennek a városnak az állapota.

2018. okt. 10. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Hát ha Demszky vagy Tarlós közt kéne választani akkor inkább Tarlós maradjon, de én jobbat akarnék Tarlós helyett
2018. okt. 11. 12:12
 8/8 anonim ***** válasza:
Csakhogy ez nem így működik. Ha az étlapon csak tejbegríz van, csigapörkölt és rántott hús, akkor hiába szeretnék én bélszínt rendelni. Pláne ha pénzem sem lenne kifizetni.
2018. okt. 11. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!