Miert a fidesz tehet rola, hogy az ellenzeki mediumoknak olyan alacsony az olvasottsaga illetve nezettsege, hogy a tulajdonosaiknak nem eri meg öket fenntartani?
"
Azt ugye vágod, hogy miután a MediaWorks megvette a Népszabadságot övé a brand, le van védetve. Én nem csinálhatok holnap egy Népszabadság nevű lapot, és te sem.
Az más kérdés, hogy hülye is kellene legyek, hogy csináljak egyet, mert nem lehetne fenntartani HIRDETÉSEK NÉLKÜL. Olvasd már el, amit fentebb írtam!
"
na hát pont ezt mondtam
az orbánfóbiás piac telített
"1. A népszabadság Magyarország LEGOLVASOTTABB napilapja volt, létrejöttétől kezdve 2016-os megszüntetéséig folyamatosan, mindig."
Ez a tény már önmagában elég szomorú, hogy egy ilyen szennylap volt a legolvasottabb
# 24-es, hát igen, ez meg az érem másik oldala. Mert ha a legolvasottabb lapok (Népszabadság, Magyar Nemzet) megszűnése mellett azt látnánk, hogy sorra szűnnek meg a jóval kevésbé olvasott jobboldali sajtótermékek (a kivétel nélkül Méhszaros Lőrinc és Andy Vajna tulajdonában lévő megyei lapoktól a Magyar Időkön át a Magyar Hirlapig), akkor még lehetne azzal áltatni az embereket, hogy na hát ez van, a papír alapú, nyomtatott sajtó hadoklik, a Guttenberg-galaxis bezárul, és az egész világon az internetre helyeződik át a sajtó, hát lám, Magyarországra is elért a folyamat...
CSAKHOGY NEM EZ VAN, hanem az van, hogy a legolvasottabb lapok bedőlnek, a fele- vagy negyedakkorra, sőt, nem ritkán tizedakkora olvasottságú lapok meg soha nem látott virágkorukat érik!
A baloldali sajtóban ma már a "nincs pénzünk honoráriumra, de köszi szépen" lett az általános fizetőeszköz, míg pár százas, pár ezres olvasottságú jobboldali orgánumok akár ötven-hatvanezer forintot is hozzávágnak a szerzőkhöz farzsebből honorárium gyanánt.
Vajon honnan?
Mindenki a hirdetési piacról él, de a hirdetések Magyarországon nem gazdasági, hanem politikai logika szerint dőlnek el.
Mert egy normális demokratikus jogállamban hol hirdetne a hirdető, ugyebár? Hát ott, ahol a cége reklámja a legtöbb emberhez jut el: a LEGOLVASOTTABB LAPBAN.
Magyarországon a hirdető inkább az alig olvasott lapot választja, mert tudja, hogy többet ér a politikai hátszéllel, mint a hirdetéssel. Nem is azért hirdet, hogy megismerjék a termékét, mert ő állami megrendelésből akar élni valójában, a hirdetést pedig jótéknykodásra használják.
Ez a módszer:
1. A maffiakormány kiírat jól túlárazott egy pályázatot, tendert
2. A fideszmaffiózó haver, oligarcha megnyeri szépen, a valós piaci ár háromszorosáért.
3. Kb. a normális ár dupláját zsebre is vághatja.
4. Az összeg egyharmadát visszacsorgatja a fideszmaffia épülésére:
- jó drága hirdetéseket közöl a fideszes szennymédiában, ezzel támogatva a maffiához tartozó propagandaorgánumok működését
- TAO-pénzekkel segíti a fideszmaffiához közeli sportklubokat és kulturális intézményeket
- az összeg egy részével a CÖF-öt és a rezsim által kedvelt más álcivil szervezeteket támogat (szigorú szabáy, hogy az illető szervezet ne végezzen semmilyen valódi jótékony munkát a társadalom javára, csak az állampárt propagandájában merüljön ki a tevékenysége!)
- az összeg egy részét közvetlen kampányfinanszírozásra fordíthatja, a fidesz pártalapítványán keresztül
Így jut el az adófizetőktől származó közpénz privát befektetők beiktatásával végrehajtott, legalizált pénzmosás útján
többek között a pártállami szennymédiához, amely így valódi olvsottság nélkül is vidáman fenn tudja tartani a mi pénzünkből az agymosó hazugsággyárakat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!