Az miért van, Nyugat-Magyarország az MSZP alatt alig fejlődött?
Nyilván, ez a régió masszívan Fidesz szimpatizáns.Lehet ez is az oka, hogy az MSZP alatt alig volt fejlődés.
M85-M86 autóút bizony a Fideszhez köthető,az előtte levő kormányok csak ígérgették évekig, egy kapavágás nem volt.Továbbá a győri elkerülők is.
Az ilyen beruházások kiemelten fontosak, nem csak a közlekedést teszik gyorsabbá, hatékonyabbá de élhetőbbé is tesznek több települést.
Aztán, ott vannak a mélygarázsok azok is az utóbbi pár évben épültek és most is épülnek, a nyugat-magyarországi városok régóta kapacitásproblémákkal küszködtek, de a szocik, mintha nem vették volna észre.
Győr meg Sopron tele van állványozott épületekkel, sok a daru is,bizony van fejlődés.
Kedves második?
Vagyis, fogjuk vissza azt a két régiót,ne fejlődjön semmi addig, ameddig a többi utoléri?Miféle logika ez?
KEdves 5.
Nem kamu.
Az olyan komoly infrastrukturális beruházásokról, mint új autópálya...stb a kormány dönt.
A fizetések magasabbak, mert nagyobb a vásárlóerő az általad említett ok miatt,hogy sokan kifele ingáznak.
A Dunántúl az nem csak Győr meg Sopron, mint ahogy az Alföld se csak Debrecen vagy Szeged.
A Dunántúlnak része a Kisalföld. Egyik tájegysége a három nagyból, azért ez általános sulis földrajz.
Ha csak az autópálya hálózatot nézem, akkor nekem az "elmúltnyolcévből" elsőre az M7-es befejezése Zamárditól a határig jut eszembe a Dunántúlról meg az M6-os megépítése, amit a határig azóta sem fejeztek be.
Amit külön érdekesnek tartok, hogy a kérdezőnek láthatóan nem esett le, hogy amit ő visszafogásnak hív, az valójában az egész országban működik, úgy hívják, hogy adóztatás, sőt nem csak ország szinten működik, hanem EU-s szinten is, az EU központi költségvetésébe a gazdag országoktól várják el a befizetést, amit utána szétosztanak köztünk a csórók közt.
Látom kérdező nem akarod megérteni amit írok, ha egy régiónak ilyen adottsága van akkor nem feltétlenül a politikai pártoktól függ a helyzete. Nyugat-Magyarország mégiscsak stratégiai fontosságú. Ausztriához ez van a legközelebb pluszban Olaszország északi része is 4-5 órás út innen. Hidd el hogy a fejlődés annak is köszönhető, hogy szinte mindenki Ausztriában dolgozik, itthoninál jóval magasabb bérért amit itthon költ el, nő a vásárlóerő ezáltal felpörgeti a gazdaságot és több adóbevétel keletkezik. És persze az ingatlanárak is a csillagos eget verdesik Sopronban, Szombathelyen.
Ez nem a Fidesz/MSZP érdeme, hanem a geopolitikai adottságok miatt.
Ha már autóútakról beszélsz, akkor a valóban fontos M85-M86 mellett már legalább 20 éve életbe vágó lenne az M8-as autópálya Fehérvár és Fürstenfeld között, mert ami a 8-as úton van az kritikán aluli.
Nem lehet ezt megmagyarázni neked kérdező. Akinek ilyen a logikája.
Vannak, akik el bírják képzelni, hogy aki fejlett, az magától is jut előbbre. Egy darabig. Aztán visszahúzza a fejletlen. Hacsak nem fejlesztjük inkább a fejletlent. Na persze, ha valaki inkább az amúgy is jót akarja még jobbá tenni, az ezt nem éri fel ésszel.
Azt már meg se jegyzem, Nyugat Magyarország kicsiny része Sopron és Győr. Ennyi erővel fejlődik a Nyírség is, hiszen Kecskemét fejődik, és mindkettő a Dunán innen van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!