Kelet-Európában miért nem tudják rendesen fenntartani a vasúti, közúti infrastruktúrát?
Én felvidéki vagyok eredetileg,a tanulmányaim révén kerültem Magyarországra.
Szlovákia és Magyarország között nincs különbség szinte,Szlovákiában csak az utóbbi pár évben kezdtek a bérekre is figyelni, de csak azért, mert nagy a kivándorlás.
Amit nem értek, hogy miért ilyen rossz mindkét országban a közúti, vasúti infrastruktúra.
Mindkét ország mindent EU-s pénzből fejleszt, gyakorlatilag az államnak alig kell fejlesztésre költenie.Viszont a fenntartás már nem EU pénzből megy, az államnak csak a fenntartás lenne a dolga, de azt sem csinálja normálisan.
Sok helyen a főutak is foltosabbak,mint az ukránok ruhái a Holodomor idején.
De, olyannak is találkoztam, hogy felmartak útszakaszt olyan recésre,kopogósra és másfél éve úgy áll.Ki is adott ilyenre engedélyt?Miért nem hullott 1-2 fej érte?
Semmi, csak néma csend van, pedig egy helyi lap is cikkezett róla.
A vasút ugyanúgy, a pályák tele vannak lassújelekkel,a biztosító berendezésekkel állandóan bajok vannak a megfelelő karbantartás hiánya miatt.
Aki utazott már Franciaországban vonattal, az érzi a különbséget a szlovák, magyar vasút között.A franciáknál némán siklik a vonat.Otthon, meg Magyarországon meg olyan, mintha púpok lennének a pályán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!