A kormány miért teszi tönkre a vasutat?
A jegyárak az egekben, miközben az ország keleti részében kb. ukrán szinten vannak a vonatok. Nemzetközi vonatot hamarosan nem lehet majd belföldi utazásra igénybe venni, azaz nem lehet pl. a Railjet-tel elmenni Pestről Győrbe.
Először beszüntették a büfékocsikat a belföldi járatokon, most a MÁV által üzemeltetett nemzetközi járatokon is meg akarják szüntetni őket. Megszüntetik a Budapest-Berlin járatot, ami az egyik legfontosabb járat volt.
Tényleg megszüntetik? Egy ilyen forgalmas járatot?!
Kérdező,a stadionok,a gyűlöketpropaganda,a plakátok fontosabbak,mint a vasút.
A jegyárak, amiket 2010-óta nem emeltek csak a 2012-es ÁFA változás miatt.
A nemzetközi vonatokat érintő belföldi korlátozásról nem tudok, pedig naponta olvasom az IHO-t.
A Budapest-Berlin járatok közül a kettő Euronight expresszből a Hungária továbbra is közlekedni fog a Metropolt vágják vissza Prágáig.
Ezek mondhatni senkit nem érintő apró változások, az a maroknyi utas, aki reggelre akart Berlinbe eljutni a Metropollal majd Prágában átszáll. Őszintén alapból nem tudom ki az, aki 12 órát akar vonattal utazni Berlinbe, mikor fapadossal két óra alatt és ugyanannyiért teheti meg az utat igaz, hogy Ryanair, de mégsem 12 óra.
#4: "A jegyárak, amiket 2010-óta nem emeltek csak a 2012-es ÁFA változás miatt."
Bevezették például a gyorsvonati pótjegyet amit kötelezően meg kell venni szinte minden járatra!!!!
a járat ritkításokat én sem értem, meg azt sem hogy naponként miért nins diverzifikálva a járatszám. pl.: pest-miskolc vonalaon csak vonat van nincs busz, ezért pénteken és vasránap akárhány kocsit indítanak mind tele van, a hét többi napján meg 1-3ember/kocsi kb az átlag
a büfé kocsi meg senkit nem érdekel
A gyorsvonati pótjegyet csak gyorsvonatokon kell megvenni, aki nem akar azzal utazni menjen busszal, ott van bőven falujáró, igaz, hogy fél nappal tovább tart, de ha ennyire fukar valaki, hogy egy 200Km-es távon sajnálja azt a 300Ft-ot, ami jegyár kevesebb mint tíz százaléka a lehetőség, hogy olcsóbban menjen megvan.
Aki meg amiatt panaszkodik, hogy már nem állomásfőnök anyu, hát az a baj, hogy egyáltalán még olyan pozíció mint állomásfőnök meg váltókezelő, sorompóőr létezik, némelyik hazai vasútállomáson a technológia a 20. század első feléből való, és ez nem túlzás, van olyan állomás, ahol harminc ember dolgozik, mert három műszakban kell forgalmi szolgálatnak lennie, sorompókezelőnek, tolatásvezetőnek stb. egyszerre 10-12 vasutas dolgozik, miközben ha modernizálnának mindent 2-3 elég volna. Eleve nem értem a forgalmi szolgálattevőkre mi szükség van, bár meg kell hagyni egyre kevesebb állomáson bohóckodnak már tárcsásemberrel, eleve elég lenne, ha minden megyében a legfontosabb vasúti csomópontból működne az egész megye irányítása, ahol meg alkalmi teherforgalom van, oda tudnak küldeni arra a fél napra valakit felügyelni a tolatást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!