Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az Európai Unió miért szabályo...

Az Európai Unió miért szabályozza az autóipart ilyen módon?

Figyelt kérdés

Személy szerint, az ilyen mélységű belekontárkodást meglehetősen dilettánsnak találom.

Fejlesztőmérnökként dolgozom, autóiparban.


Az EU túlságosan szigorú kibocsátási normákat határoz meg.

Értem én és részben egyet is értek azzal az elvvel, hogy csökkenteni kell a környezetszennyezést, de nem ilyen áron.Lassítania kellene az EU-nak.

Ezeket az emissziós normákat meghatározó emberek teljesen dilettánsak,soha nem dolgoztak autóiparban,soha nem jártak még a közelében sem, semennyire sem szakértők.

Egyeztetni,tárgyalni kellene, nem hasra ütés szerűen bemondani, hogy ennyi meg annyi legyen az emissziós norma 2018-ra.


Annyira felkapták ezt a dízelbotrányt, a zöld lobbi kelti a feszültséget.

A dízelüzemű motor a világ egyik legnagyszerűbb találmánya, megkerülhetetlen tényező, különösen a teherszállításban.

Nyugat-Európában többségben vannak a dízelüzemű személyautók.Véletlen?Aligha, ők is tudják, milyen jók.



Egyszer, eltűnnek az Otto-motorok, dízelmotorok, de nem az elektromos fogja váltani őket hosszútávon,hanem a hidrogénes.


Amennyit egy autó szennyez, nagyon csekély ár azért cserébe, amit nyújt, amit teljesít.

Simán kibírható.



2017. márc. 3. 18:20
 1/4 anonim ***** válasza:
Nem értem mi a gondod azzal, hogy az autók kevesebbet szennyezzenek ha úgy is tudnak menni 200-al...
2017. márc. 3. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 LazyJones ***** válasza:
91%
Az a "nagyon csekély ár" emberéletekben mérhető. Ha a tied menne rá ezekre a tökre jó dízelekre, és pusztulnál meg tüdőrákban 40 évesen, akkor is azt mondanád, hogy csekély az ár? Ha 100 év múlva fél hollandia víz alá kerül, nekik is azt mondod majd, hogy ez csekély ár? A legtöbb esetben minden addig olcsó, amíg másnak kell kifizetnie. Mint pl. ebben az esetben is...
2017. márc. 3. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Hagyjátok, ez csak a szokásos autószexuális kérdés(e).
2017. márc. 3. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
5%

Ne légy naív, miért várod el, hogy azok alkossák a törvényeket, akik értenek is az adott témához?


Pl. mi kamionosok is sokat füstölgünk, mert olyan szabályokat kényszerítenek ránk, amiknek se füle, se farka. Más területen miért lenne másként?


Nekem sem tetszik az az irányzat, ami az autóipart jellemzi. Valaha mérnöknek tanultam, ma már nem "up to date" a tudásom, de a jelenlegei "downsizing" tendencia nincs ínyemre. 1.2 - es, 1.5 - ös motorok turbóval, három hengeres po:csköszörűk, pl. én Hondás vagyok, időszerű lenne egy újat venni, de az új Civic 182 lóerős lesz - ez ígéretes - no de egy 1.5 - ös turbós fűnyíró motorral. Én ilyet nem veszek meg súlyos milliókért, megmaradok a jó öreg 1.8 szívónál, ami pörög, de kimegy a világból.


És ahogy írod, a dízelnek nem nagyon van alternatívája a teherszállításban.


Több mérnök kéne a döntéshozók közé a vérzőszívű bálna és pandavédők helyett.

2017. márc. 3. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!