Nem fogja megnövelni a forgalmat, szmogot, az, hogy a kormány 15 forintra emeli a benzinpénzt?
2017-től a cégek nem 9 hanem 15 forintot fognak fizetni a bejáróknak.
Valószínűleg, többen ülnek majd autóba, mivel "megéri" majd kocsival menni
.Vajon, bírni fogják az utak, városok?
Például, Budapesten amikor megyek át a zebrán, mindig megcsapja az orromat a benzinszag.Nem beszélve arról, hogy már most baromi sok autó közlekedik itt,reggeli csúcsidők főleg dugósak.
Persze, értem én.Főleg vidéken a tömegközlekedés nagyon rossz.Ha ott laknék lehet én is autóznék.
A cégek kivannak akadva, találnak egy megfelelő embert, de nem vállalja mert túl sokat kellene fizetni a benzinre, odaköltözni meg nincs lehetőség.
Így, ez a probléma nagyjából megoldódik.De vajon, nem generál-e újakat?
Sok főútvonal már most túlterhelt az országban, autópálya meg nincs mindenütt.
Egyetértek az elsővel.
Ha valaki másképp nem tud bejárni dolgozni, csak kocsival, az eddig is úgy járt. De aki teheti, az tömegközlekedéssel megy, mert olcsóbb, és egy fárasztó nap után sokszor kényelmesebb is a vonaton 140-nel, mint araszolni a dugóban két órát.
Ez a térítés még így is vicc kategória, aki eddig se járt kocsival, ezért nem fog beülni.
A környezetvédőknek inkább azon kéne kampányolni, hogy ne legyen "muszáj" kocsival bejárni dolgozni.
Pl. ahol én élek, ott a Volán és a Máv szerint csodálatosan fantasztikus a tömegközlekedés.
Ehhez képest, vagy 6-kor indulok el otthonról, ha 8-ra járok dolgozni, és egy órával előbb beérek, vagy megyek a 7.20-as busszal. Ez gyakorlatilag 7.30-ra ér ide, és akkor se érek be vele, ha közvetlenül a buszmegállóban dolgozok, ugyanis 8. 10-re ér a városközpontba. Ezen a sz.aros 10 percen (inkább 20) múlik, hogy beérek-e.
Hasonló a helyzet hazafelé, ha valaki 4-ig dolgozik, akkor van 10 perce kiérni a buszmegállóba. Ha ez nem sikerül, mert nem a buszmegállóban dolgozik, akkor bizony 17.25-ig ba.ssza a rezet a városban, miközben az óvoda és az iskola csak 16.30-ig biztosít felügyeletet a gyerekeknek.
Akinek nincs autója, annak gyereke se legyen, vagy nem megy dolgozni. Miközben elvileg van busz: tömve van nyugdíjasokkal, akik naponta kétszer mennek be az aldiba akciós csirkefarhátért, mert ráérnek és ingyen van.
"a tömegközlekedést pedig nagyobb mértékben téríti az állam, mint a benzint."
Nem az állam téríti, hanem a cégek, már amelyik, mert köszönhetően a szocik "szegénybarát" intézkedéseinek 2002-2007 között gyakorlatilag összgazdasági innovációelmaradás volt forráshiányra hivatkozva, amit a drága szocik a forint (a kétkezi munkás bérének) folyamatos leértékelésével oldottak meg.
A bérlettámogatás már-már cafeteria számba megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!