Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az miért baj, hogyha visszább...

Az miért baj, hogyha visszább akarják venni ezt a biciklimániát?

Figyelt kérdés

[link]


[link]


Látszik a cikkeken,egy begyöpösödött, csőlátású bringás agymenése ez az irás.



1. Egészséges a buszok által kiokádott fekete füst bringáról belihegése? Hát akkor szívják csak

2. Ha eltűnnének a bringások (amit persze senki sem akar, csak a cikkiró lázálmában szerepel) akkor jó, ha tizedük tudna autóba ülni, a cikkiró szerint 100%-uk. Nevetséges.

3. A bringások eszetlen támogatásával az autós nem lesz boldogabb, nem kevesebb időt tölt dugóban, hanem többet. Az olyan ámokfutásról nem is beszélve, hogy a sok, szabályokat amúgy is magasról letojó bringásnak bedobják, hogy behajthatnak a rossz irányból a behajtani tilosba, ahol ki van táblázva, aztán persze, hogy a sok hülye minden utcába bemegy, abba is ami teljesen alkalmatlan rá, aztán az autós mentse meg az életét, rántsa félre a kormányt, esetleg húzzon meg egy parkoló autót, a bringás úgyis elmenekül a helyszínről.

4.Nagyon ideje egy kicsit megregulázni őket, elképesztő amit művelnek a szabályok teljes letojásával, gyalogosok veszélyeztetésével, kezdve pl a piroson áthajtással, folytatva a zebrán ezerrel áthajtással egészen a buszsávban emberek százainak feltartásáig.Letojnak mindent és mindenkit, csak magukkal törődnek, mindenki más csak azért van az utcán, hogy őt lassitsa. Jogokért habzó szájjal üvöltenek, kötelességet viszont elvből elutasitják.


Egy másik probléma, hogy azért vannak rendszeres dugók pesten, mert Budapest-centralizált az egész ország.

A bicikli,nem nagyvárosba való közlekedési eszköz.

Ez egy elavult közlekedési forma, aminek van létjogosultsága speciális körülmények között, de ezt terjeszteni, és emiatt, az értékes helyekből feláldozni, borzasztó nagy meggondolatlanság.



Leginikább az "ázsiai" alternatívát kellene támogatni.Vagyis, a robogókat, motorkerékpárokat.

Ugyanis a motorkerékpár, az jármű, mivel van motorja, mint az autóknak.


A bicikli nem jármű, nem az úttestre való.

A tolószék megy az úttesten az autók között?És a roller, gördeszka?

Egyiksem, a biciklinek sem kellene.



2016. ápr. 15. 09:26
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
34%
Látom sok itt a radikális biciklis, aki nem fogja fel, hogy 2 milliós nagyvárosba nem való mindenhova a bicikli. Ez jellemző gőg, arrogancia és sértődés mindenen.
2016. ápr. 15. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
100%

Én pedig azt látom, sok a radikális mániás. A bicikli - mint annyi más - nem irritáló eszköz. Az irritáló a rajta ülő. Ahogy az autó sem probléma. Néha annál inkább a vezetője.


Ezek a problémák kivétel nélkül az ostobaságból, agresszivitásból, beképzeltségből és a túl nagy egóból származnak. A jármű érdektelen. Nálunk nem annyira járműből, mint a fenti tulajdonságokkal rendelkező emberből van egyre több. Aki még nem látott sok biciklist és autóst együtt úton, menjen Hollandiába. Ott a tömegnyomorban is nagyobb biztonságban érezheti magát valaki, mint nálunk egy faluban, ahol már legalább öt jármű van. Mindegy mi.

2016. ápr. 15. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
39%

"Látszik a cikkeken,egy begyöpösödött, csőlátású bringás agymenése ez az irás. "


444 cikkei aligha lehet írásnak nevezni, kritikán aluliak.

2016. ápr. 15. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:
1873 budapest 1894 karl benz velvo amúgy arculatát 1867 után kezték kialakítani hidait erzsébet margit kivéve a lánchíd a századforduló után 1901 1904 építették az más kérdés hogy lebombázták majd újraépítették a macskaköves utakat felszedték a lényeg hogy voltak már autók pláne egy kereskedelmi utvonalon mint pest ahol az osztrák hajós kiköthetett
2016. ápr. 15. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
84%

" A bringások eszetlen támogatásával az autós nem lesz boldogabb, nem kevesebb időt tölt dugóban, hanem többet. "


Te milyen támogatásról beszélsz ? Magyarországon a bicikliútnak nem az a lényege mint Ausztriában , hogy lehessen használni , hanem , hogy a narancsdroid építési vállalkozó kapjon érte egy talicska EU-s pénzt. A nagy részük rossz minőségű , elhanyagolt (pl már gyomok is nőnek a repedések között) és túl szűk , ergo aki haladni is akar a bringájával annak használhatatlan.


A dugókat az autósok saját maguknak köszönhetik , túl sok van belőlük , túl nagy a forgalom , ennyi az egész. Ennek a problémának a gyalogosokra vagy a bringásokra való kivetítése csak a tipikus 'dögöljön meg a szomszéd tehene is' magyar mentalitásról tesz tanulságot , a dugóban , a saját feszültségét mások anyján levezető autóst idegesíti , hogy gyalog gyorsabban lehet haladni náluk , ezért sorvadt lelkükben felmerül , hogy ha nekik ilyen rossz , legyen már másnak is az.


" a sok, szabályokat amúgy is magasról letojó bringásnak... "


Ne állítsuk ezt be úgy mintha általános lenne , az autósok között is rengetegen vannak akik magasról tesznek a szabályokra ,ezt a kijelentést kellőképpen reprezentálja az tény is , hogy a közúti balesetek több mint 90%-a az autósok sara , jóllehet ők vannak sajnos a legtöbben az utakon.


" Nagyon ideje egy kicsit megregulázni őket, elképesztő amit művelnek a szabályok teljes letojásával, gyalogosok veszélyeztetésével, kezdve pl a piroson áthajtással "


Ne legyenek már illúzióid , ha meg is "regulázzák" őket annak nem a biztonság növelése lesz a célja , hanem , hogy a kormány még többet tudjon lopni a beszedett pénzbírságokkal. Ezért vettek a magyarok adójából mindenhová új traffipaxokat , amivel egyébként az autósokat is szívatják , és az utóbbi 4 év "regulázásai" ellenére szemernyit sem javult a biztonság a közlekedésben.


Az egyik válaszoló írta , és osztom is a véleményét , hogy a tömegközlekedést kellene fejleszteni (minden városban) , de hát valakiknek több haszna származik a jelenlegi helyzetből.

A szabályszegés terén pedig felesleges csak a bringásokra reflektálni , a gyalogosok közül is sokan ugyanúgy átmennek a piroson , körülnézés nélkül mennek keresztül az úttesten , mennek a bicikliúton is stb. Ugyanígy vannak a szabályokat betartó gyalogosok , bringások és autósok is, utóbbi az előző kettőtől pusztán néhány szempontot tekintve különbözik: Mindenkinek joga van hozzá , hogy eldöntse mivel tegyen a saját jól megérdemelt pusztulásáért , de az autósok a sajátjuk mellett mások egészségét & környezetét is rombolják ( a már már mérgező városi levegő kifejezetten nekik "köszönhető")..

2016. ápr. 15. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
65%
15# Így van. Pontosan .
2016. ápr. 16. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
100%

"A bicikli,nem nagyvárosba való közlekedési eszköz. "

Jártál már mondjuk Berlinben? Ott valahogy egészen máshogy gondolják.

2016. ápr. 17. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
Például azért baj,mert "népbetegség" az elhízás,cukorbetegség.Nincs egyszerűbb módja ez ellen küzdeni,mint ha minél többen közlekednek kerékpárral.Nem mellékesen,a kerékpár semmiféle károsanyagot nem bocsát ki,ellentétben az autókkal,vagy az említett robogókkal. Szóval,nem hinném,hogy akadályozni kellene biciklik térnyerését,inkább támogatni és megoldani kerékpárutakkal,stb.,hogy ne kelljen az úttesten "cikázniuk".A motorkerékpárok,robogók helyett meg végképp inkább ezt tartanám támogatandónak.
2016. ápr. 20. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:
Látom sok itt a radikális autós, aki nem fogja fel, hogy 2 milliós nagyvárosba nem való mindenhova az autó. Ez jellemző gőg, arrogancia és sértődés mindenen.
2016. ápr. 20. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:

A biciklizés valóban egészségesebb, de azért ne az autósok, tömegközlekedés rovására legyenek utak.

Azt az álságos "zöld" mentalitást hagyjuk már, hogy mindenhol sétálóutcákat csinálunk és az addig egyenletesen elosztott közúti közlekedés egy útra koncentrálódik és nagyobb környezetszennyezés keletkezik, mintha több autóval is járható útat hagynánk.

2016. ápr. 20. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!