Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az miért baj, hogyha visszább...

Az miért baj, hogyha visszább akarják venni ezt a biciklimániát?

Figyelt kérdés

[link]


[link]


Látszik a cikkeken,egy begyöpösödött, csőlátású bringás agymenése ez az irás.



1. Egészséges a buszok által kiokádott fekete füst bringáról belihegése? Hát akkor szívják csak

2. Ha eltűnnének a bringások (amit persze senki sem akar, csak a cikkiró lázálmában szerepel) akkor jó, ha tizedük tudna autóba ülni, a cikkiró szerint 100%-uk. Nevetséges.

3. A bringások eszetlen támogatásával az autós nem lesz boldogabb, nem kevesebb időt tölt dugóban, hanem többet. Az olyan ámokfutásról nem is beszélve, hogy a sok, szabályokat amúgy is magasról letojó bringásnak bedobják, hogy behajthatnak a rossz irányból a behajtani tilosba, ahol ki van táblázva, aztán persze, hogy a sok hülye minden utcába bemegy, abba is ami teljesen alkalmatlan rá, aztán az autós mentse meg az életét, rántsa félre a kormányt, esetleg húzzon meg egy parkoló autót, a bringás úgyis elmenekül a helyszínről.

4.Nagyon ideje egy kicsit megregulázni őket, elképesztő amit művelnek a szabályok teljes letojásával, gyalogosok veszélyeztetésével, kezdve pl a piroson áthajtással, folytatva a zebrán ezerrel áthajtással egészen a buszsávban emberek százainak feltartásáig.Letojnak mindent és mindenkit, csak magukkal törődnek, mindenki más csak azért van az utcán, hogy őt lassitsa. Jogokért habzó szájjal üvöltenek, kötelességet viszont elvből elutasitják.


Egy másik probléma, hogy azért vannak rendszeres dugók pesten, mert Budapest-centralizált az egész ország.

A bicikli,nem nagyvárosba való közlekedési eszköz.

Ez egy elavult közlekedési forma, aminek van létjogosultsága speciális körülmények között, de ezt terjeszteni, és emiatt, az értékes helyekből feláldozni, borzasztó nagy meggondolatlanság.



Leginikább az "ázsiai" alternatívát kellene támogatni.Vagyis, a robogókat, motorkerékpárokat.

Ugyanis a motorkerékpár, az jármű, mivel van motorja, mint az autóknak.


A bicikli nem jármű, nem az úttestre való.

A tolószék megy az úttesten az autók között?És a roller, gördeszka?

Egyiksem, a biciklinek sem kellene.



2016. ápr. 15. 09:26
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
81%
És még te beszélsz begyöpösödésről :) Menj akkor Oroszországba.
2016. ápr. 15. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
87%
Nem vettem észre, hogy akkora nagy biciklimánia lenne nálunk.
2016. ápr. 15. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
68%

Nem kell visszavenni a biciklimániából, de tény, hogy a bringásoknak is kicsit el kellene gondolkodni(t.a.k.).

Hatalmas értelmiséginek gondolják magukat, de a biciklis kultúra is a béka segge alatt van.

Mindenképp kellene egy használható, betartható szabályozás.

Például a bedugom a fülest, ordít a zene és átmegyek a piroson meg lökök fel mindenkit, na ezt nem hagynám.

Alap lenne valamilyen azonosító, bírságolják meg.

Csak az a baj, hogy egyrészt a kormány ebbe is szarik bele.

Ahogy a bringások nagyrésze szintén hisztizik, ha bármit számonkérnek rajta.

2016. ápr. 15. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
73%

Nem jármű persze..mondjuk az ilyenektöl mint ön" elvenném az autóját egy időre és érjen oda anélkül hogy rámenjen a gatyája a tömegközlekedésre meg a napja nem mellesleg aztán ne féljen olyan jármű lesz a kerékpár hogy két kézzel ad hálát Istennek érte.

Olyan kerékpár utak kellenének ahol biztonságosan lehetne közlekedni. Ennyi a megoldás. Nem a kisembert kell ám ba%statni. Nem elég baj az már annak aki rá van kényszerülve hogy azzal járjon? Vannak gyökér bringások" lesznek is az tény , de ez az autósokra is ugyanúgy igaz. Tetszik nem tetszik.

2016. ápr. 15. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
70%

Csőlátás mi ? Istenem..bagoly mondja verébnek ez a kérdés.

Bzd meg akkor vegyél mindenkinek motorkerékpárt meg autót aztán annyi.

2016. ápr. 15. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
29%

Én örülök, hogy biciklivel is lehet közlekedni a városban, de azért álljon meg a menet.

Hülyeségnek tartom, hogy minden úton legyen biciklis sáv, amit rendszerint parkolóhelyek elvételével oldanak meg.

Nagyon pofátlanok lettek a biciklisek, mintha rájuk nem vonatkozna semmilyen szabály és mikor számon kérik rajtuk még nekik áll feljebb és feljelentget mindenkit.

Ami engem idegesít, hogy a dudát sosem használják. Érdekes Prágában tök evidens hogy a biciklisek dudát használnak és betartják a szabályokat. Nem hajtanak át piroson, nem ütnek el a gyalogos járdán, mert nincs helyük.

2016. ápr. 15. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
9%

Hát a te fejedben és a hozzád hasonlók fejében itt kezdődik a baj, idézlek: "A bicikli,nem nagyvárosba való közlekedési eszköz. "


mOST mielőtt nekem ugranál, amiért nem értek veled egyet, higgadj le, nem veszekedni akarok! Csak olvasd és próbáld felfogni! Próbálom röviden:


Hm, akkor mi való nagyvárosba? Mert hogy nem autó, az is biztos.

Csak menj vissza gondolatban kicsit az időben, és akkor talán átlátod! Budapestet (illetve régen még Pest, Buda és Óbuda volt) nem ekkora autósforgalomra tervezték, sőt egyáltalán nem autósforgalomra tervezték, mert amikor az épületeit és utcáinak többségét felépítették, akkor még fel sem találták az autót!


Ha ennyien akarnak autózni, akkor úgy kell várost tervezni, hogy nagyon széles és mindenütt többsávos utak legyenek. De mondd, az szerinted mennyire lenne szép és élhető? Meg nem is az, hanem már itt van egy felépített város. Most bontsuk le a házakat, hogy szélesebb legyen az utca? Érted...


Régen gyalogoltak, lovaskocsival jártak. Aztán jöttek a vasútépítések, városokban lóvasút, ami lett később a villamos. Feltalálták a biciklit is. Ja és később az autót is. Száz éve még sehol nem volt ez az autótömeg! Mégis eljutottak emberek A-ból B-be. De még a 80-as években sem volt ennyi autó.


Ami most van az túlzás, ennyi autó túl sok! Nagyvárosba a tömegközlekedés a legideálisabb!

Nem az autó, és biciklivel közlekedni szerető emberként mondom, hogy nem is a bicikli. Első sorban a TÖMEGKÖZLEKEDÉS! A tömegközlekedést kellene olyan szintre fejleszteni, hogy az jól használható és kiszámítható legyen!

A metro és villamosok kötött pályásak, viszonylag jó a helyzetük, nem tartják fel az autók. De a buszok, trolik rendszeresen értelmetlenül állnak az autók okozta dugókban.

Az összes busznak és trolinak saját sávja kellene legyen, nem szabadna megengedni, hogy az autók között álljanak a dugóban! Mindenhova külön buszsáv, és ennyi! Simán lehetnének olyan utcák (a szűk, 1-1 sávosok), ahonnan az autókat eleve ki kéne tiltani a zökkenőmentes tömegközlekedés érdekében. Csak néhány helyen kellene ilyen utcákba autót beengedni, oda, ami nem oldható meg nekik más útvonalon.


Szóval ha ezek meglennének, és működőképes buszok közlekednének, továbbá a menetrend is kellően sűrű lenne, akkor egészen biztos, hogy a legtöbb városlakónak esze ágában sem lenne autóval járkálnia. Elég lenne csak akkor elővennie az autót, ha az tényleg nélkülözhetetlen, mert mondjuk cipekedik épp, vagy utazgat. Munkába járni városon belül autóval, az kész őrültség.

E

E fentiek ha működnének, senkit nem zavarnának a biciklivel közlekedők, mert nem foglalnak akkora helyet, hogy az bárkit jelentősen feltartana.


De így, amíg az autósok maguk okoznak egymásnak dugót, nem látják a fától az erdőt, vagy az erdőtől a fát, csak azt látják, hogy biciklivel könnyebb a haladás, és legegyszerűbb a saját frusztrációjukat a biciklivel közlekedőkön levezetni.


Biciklivel sem könnyű ilyen agresszív sofőrök között...

És ha már a buszsávban való közlekedést említed... Azt én sem díjazom, hogy buszsávban lehet, kivéve, ha a busz minimális lassítással, a biciklist nem veszélyeztetve el tud menni a biciklis mellett... Ha a busz nem tud elmenni mellette biciklizés közben, azt utálom, és ha buszon ülve látom, hogy más biciklis miatt nem halad a busz, szintén utálom, kivéve, ha minimális időveszteséget és kompromisszumot igényel.

Viszont! Egy nagy forgalmú úton még mindig biztonságosabb, ha a bicikli az út jobb szélén a buszsávban megy, mintha egyel bentebb az első sávban a buszsávtól balra. Mert... A legtöbb biciklis tartja, hogy jobbra húzódik, hogy az autóst se tartsa fel. Ám sajnos az autósok többsége mindig centizgetik a biciklist, és ha egy ilyen szituban jobbról még egy busz is elhúz, az nem kicsit veszélyes!

Ha nem lennének az autósok ennyire őrültek, akkor nem lenne gond. Ha tudnának fékezni, ha tudnák használni az indexet és megkerülni 1-1,5 méter oldaltávval a biciklist, akkor nem lenne gond, és nem a buszsávba engednék a bicikliket. De hát mindenki tudja, hogy az autósok még nem itt tartanak...


Egyébként az ilyen autós centizgetős agresszivitásból alakul ki az is, hogy okos biciklis nem tapad már úgy a jobb oldalra, ahogy régen, hanem megy bentebb a sávban, mert akkor nem tudnak csak úgy veszélyesen elszáguldani mellette. Ez a biztonságért van.



Na szó, mi szó, nem ilyen nagy autósforgalomra lett kitalálva Budapest, és a többi európai nagyváros sem. Ezt kellene felfogni és nem mindig a bicikliseket szivatni.


És de, a bicikli jármű!

Én magam azért választom, mert nincs időm mindig autóval a dugóban ülni, meg amúgy is, velem is csak egyel több autó lenne, még nagyobb dugó. Ráadásul ha munkába is azt használnám, csak egyedül ülnék benne. Tök gáz lenne, ha egyszem magam akkora helyet elfoglalnék az utakon minden nap... Mégha mindig az egész család velem utazna, másabb lenne. Tömegközlekedés pedig számomra nagyon rosszul megoldott, nincs jó összeköttetés, ritkák a járatok, sokszor fel se férni a buszra, és ha felférnek is, az autók miatt áll a dugóban és 2 óra beérni. Biciklivel nem kell egy óra sem! És nem tartok fel senkit, nem szabálytalankodom.

2016. ápr. 15. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
62%

Szerencsére van elég autós,akik ha száraz kenyeret esznek is,de a lényeg,hogy guruljanak.

Nem csak magukat,másokat is szennyeznek,de a lényeg,hogy valaki gazdagszik belőlük....

2016. ápr. 15. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
26%

"Olyan kerékpár utak kellenének ahol biztonságosan lehetne közlekedni. Ennyi a megoldás"


Ez nem megoldás, túl sok pénzbe kerül.

KerékpárSÁVok kellenének, ennyi! MInt pl az Andrássy úton.



Kerékpársávok, buszsávok, és a fennmaradó részen mehetnének az autók, ennyi.

2016. ápr. 15. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
37%

Ajánlanám figyelmébe mindenkinek az osztrák bicikliközlekedési szabályzatot:

[link]

Aki tud németül olvassa el érdekes.

pl.:

- A gyalogosnak a kereszteződésben elsőbbsége van

- Elsőbbségadás ugyanúgy vonatkozik a biciklisekre

- Tilos a gyalogosok járdáján biciklizni

- Alkoholteszt megtagadása: 1.600-5.900 euró közti bírság

2016. ápr. 15. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!