Ha Magyarországon is olyan olcsó lenne az üzemanyag, mint az USA-ban, az növelné az életszínvonalat?
Tehát, ha olyan 120-150 forint lenne egy liter benzin.
Véleményem szerint, növelné az életszínvonalat.
Mivel, minden termék olcsóbb lenne az üzemanyag miatt.Azért, mert az olcsó üzemanyag miatt, a szállítási költségek is csökkennének.
Továbbá a lakosság komfortérzetét is növelné.
Ausztriában,Németországban, jóval magasabb az egy főre jutó autók száma, mint Magyarországon.
Ezzel együtt, az emberek komfortérzete is sokkal magasabb.
Persze, néha a zöldhippi lobbi igyekszik belekontárkodni a dolgokba.
De, szerencsére, nem mindig sikerül.
A szövegértelmezésről annyit, hogy neked továbbra sem megy! De látom csak trollkodni akarsz, szóval felőlem, tudod okos enged, veterán vas szenved.
A jogosítványaimról meg, inkább hagyjuk, meglepődnél, ha tudnád mekkora jószágokat is vezethetek, főleg, hogy egy időben abból éltem. De tényleg fingom sincs arról, hogy hány autós ücsörög egymaga a verdában, csak azért mert menő, nem találkoztam velük naponta ezerszám. :-D
"Mit nem lehet azon érteni, hogy a személygépkocsi használók 80%-a csak flancolásból használja a kocsiját, megveszi mert menő, egy státuszszimbólum, felőlem vegye!"
Nem azért veszi mert menő, hanem mert mérföldekkel komfortosabb, szabadabb vele az élet.
"Nagyvárosban a tömegközlekedés, vidéken a kerékpár sokkal jobb, praktikusabb alternatíva pl."
Azért valljuk be, a tömegközlekedés nem visz házhoz. És szagolhatod a másik hónalját összepréselve mint a heringek a konzervdobozban.
Bringázni meg én is szeretek, de azért valljuk be, nem mindegy hogy ami autóval 20 perc, az biciklivel 1+ óra. Na meg szép és jó addig bringázni mondjuk tavasszal. de télen b..szhatod ha sárban, latyakban, szakadó esőben kell hazamenned, vagy nyáron 45 fokos tűző nap alatt.
Vagy próbálj meg mondjuk egy albérleti költözést tömegközlekedéssel. Nem kellemes dolog 10x fordulni, és cipelni a gépet, mikrót, 15 kilós súlyzókat. Míg autóval egy fordulással átdobsz mindent. Vagy nem mindegy hogy vidéken vasárnaponként van ahol 2-3 óránként jár a busz, autóval meg mehetsz amikor akarsz. Vagy ha magamat nézem, jelenleg hazautazni az 1 óra utazás Bp-n belül, 3-4 óra vonatozás, aztán otthon is 1 óra várakozás meg buszozás, és beletelik 5-6 órámba a teljes utazás. Mindez autóval lenne 2-2,5 óra, és nem 100 hülyével kellene vonatoznom akik bömböltetik a zenét, ordítoznak, nem bőgne mellettem 3 órán át a kisgyerek, nem óbégatna a cigány.
De bármi van, családtaggal, gyerekkel, barátnővel, nagyszülővel, akkor nem mindegy hogy percek alatt ott tudsz lenni vagy órák múlva.
Vagy az árakat nézve, már gyakorlatilag többe kerül vonatozni, mint amennyit egy autóba tankolnék, cserébe 0 színvonalat kapok, és annak is örülhetek ha nem rabolnak ki útközben.
"hány autós ücsörög egymaga a verdában, csak azért mert menő"
Valljuk be, még ha többe is kerül, azért csak kellemesebb egymagad "ücsörögni" egy autóban, zenét hallgatva, légkondi vagy fűtés mellett, mint a tömegközlekedés.
Az üzemanyag ár esése szerintem rengeteget dobna a magyar életszínvonalon! Ha mondjuk esne az ár 150 forintot az óriási árcsökkenést eredményezne.
Pont akkorát, mint az az üzemanyag ár csökkenés, amin túlvagyunk. Emléxünk még, hogy 450 HUF volt a benya kb. 2 éve? Most meg 310. És mennyivel olcsóbb minden, nemde !!! Sokkal jobban élünk !!! Minden sokkal olcsóbb, mert aki árat emelt, amikor felfelé mentek az üzemanyag árak, most csökkentette az árakat a benya árcsökkenés mértékével ! Ádehogy !!!! Mind lapít, mint szar a fűben. Ha felfelé megy az ár mindenki sipít, most meg vágni lehet a csendet. Mindenkikapjabe !!! :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!