Az Uber környezet védő és forgalomban pozitív szerepéről miért ilyen keveset beszélnek?
Igazából teljesen mindegy, hogy Uberrel, vagy taxival csinálod a fent említett dolgokat, mert az Uber egyetlen kézzel fogható előnye az anyagi oldal, mégpedig, hogy a Uberesek sem EKHÓ-t sem ÁFA-t és jó eséllyel SZJA-t sem fizetnek a bevételeik után, míg a taxisok ezeket kénytelenek.
Ezeket nem lehet számon kérni Uberesenként, mert az appot üzemeltető cég ebben valamilyen oknál fogva (hogy neki akkor a jutalékok után adóznia kellene) nem megy bele.
Ha nekem nem hiszel, akkor nyugodtan számolgasd végig. Egy tisztességes Uberes egyszerűen nem csinálná, mert nem érné meg.
Különben nem tudom miről beszélsz a szervezettséggel kapcsolatban. A budapesti közlekedés legjava a metrókon és a villamosokon történik, köze nincs az úttesthez.
"Az Uber környezet védő és forgalomban pozitív szerepéről miért ilyen keveset beszélnek?"
Ki beszéljen róla?
Van az Uber - ezek szerint ő keveset beszél róla. Mondjuk én tényleg nem hallom őket, de nem is keresem.
Van a nem-Uber része a világnak - ki lenne érdekelt, hogy az Uber előnyeiről beszéljen?
- állam nem, mert Uber nem adózik
- taxisok nem, tudjuk miért
- utasok beszélhetnének - miért nem teszik?
- akik nem érintettek, miért beszélnének róla?
- a zöldek beszélhetnének, de mással vannak elfoglalva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!