Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ennyire jól teljesít Magyarors...

Ennyire jól teljesít Magyarország?

Figyelt kérdés

[link]


(Ráadásul itt késésekről szó sem esik, pedig 30-60 perc most az átlag a jelölt vonalakon. Meg lehet nézni a térképet: [link] )


Vajon miért megoldhatatlan probléma évek óta 5 centi hó leesésekor is fenntartani a közlekedést? Nem lehet, hogy stadionok meg kisvasút helyett a nagyvasút problémáit kellene már végre megoldani?


2016. jan. 4. 17:55
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
69%
Neeem, az ilyesmi Orbánt nem érdekli. Ő csak limuzint használ, az meg pontos.
2016. jan. 4. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
93%
Ennek semmi köze a "jól teljesít Magyarország" rigmushoz. A MÁV-nál minden télen ez megy, még le se ér a jó a földre, de már késéssel indulnak a vonatok.
2016. jan. 4. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Szerintem van köze, mert ez egy dolog a sok közül, amire annyira nem büszkék. A MÁV nem egy piaci alapon működő cég, hanem 100% állami tulajdonban van, a közösségi közlekedés pedig közszolgáltatás. Ráadásul a vasúti pálya állami tulajdon. Vagyis állami feladat lenne az infrastruktúra fejlesztése. Mondjuk a Keleti teljesen elavult rendszereit lecserélni, és az egészet felújítani, mielőtt összeomlik. De a stadion ennél is - mint mindennél - fontosabb.
2016. jan. 4. 18:11
 4/11 anonim ***** válasza:

*le se ér a hó a földre

Ezt akartam írni... :)

2016. jan. 4. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

A tájékoztatás "meglepően" jó, a korábbi helyzethez képest.

Egyébként [link]


Valamiért máshol sem bírják ezt a vonatok.

Bizotos most is "Wrong type of snow" van Ha tudja valaki hogy miről beszélek :D

Ha nem, akkor google.

2016. jan. 4. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

A MÁV-nál, mióta az eszemet tudom, minden évben meglepődnek, és teljesen felkészületlenül éri őket, hogy télen havazik.

A BKV is megér egy misét, ott meg néznek, ha júliusban 40 fok van. A telet eddig tűrhetően bírják, csak el ne kiabáljam.

2016. jan. 4. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 Koplárovics Béci ***** válasza:

Csak egy kósza kérdés: te ugyanolyan sebességgel tudsz közlekedni 5 centi hóban (esetleg még rossz látási körülmények is lehetnek), mint tiszta úton? Legyen az gyalog, bringával, motorral, autóval, hajóval vagy repülővel. Ha a válaszod "nem", akkor olvass tovább, minden más esetben leborulok isteni mivoltod előtt.


Azt is tudod ugye, hogy a vasúti szakaszokra nem lehet csak úgy ráengedni egyszerre több vonatot? Ezt úgy képzeld el, mintha a nyári csúcsidőben az M7-en Budapest és Siófok között összesen legfeljebb 100 autó tartózkodhat, tehát nagyjából kilométerenként egy, akkora követési távolságot kellene tartani (gyk: ezzel nem azt mondom, hogy a vonatok követési távolsága 1km). Vagy hogy egy lépcsőt egyszerre csak egy ember használhatna. Na valahogy így működik a vasúti közlekedés is. Ha egy vonat késik, ami az első kérdésedre adott válasz alapján igen nagy valószinűséggel bekövetkezik, akkor utána kb mindenben csúszás lesz, mégpedig jó eséllyel egyre nagyobb késések lesznek. Jogos lehet a kérdés, hogy miért nem úgy állítják össze a menetrendet, hogy beleférjenek a késések is? Lehetne. De amikor közel jól működik minden, olyankor nézz meg néhány elővárosi vonatot, hogy mennyire zsúfoltak (lásd még: heringek). Aztán csökkentsd a vonatok számát pl 10%-kal és próbáld meg a 10%-nyi többletembert felpaszírozni arra a vonatra. Aztán szállj fel a vonatra és hintsd el, hogy miattad van a +10%-nyi ember...

2016. jan. 4. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm, de nem kell az évszázados rizsa, hogy ez hú de mennyire nehéz, meg bonyolult, meg stb. Főleg nem az autós összehasonlítás, ami teljesen irreleváns. Nem lenne annyira nehéz megoldani, ha költenének a vasútra. Persze így marha nehéz a MÁV-nak, mikor 100 éves technikát kell uralnia, miközben Felcsúton 22. századi stadion épül.


A vasutat nem befolyásolja az 5 centi hó nyílt pályán, mert az lófing. (De lehet, hogy valamit félreértesz, nem 50, csak 5 centiről van szó.) Csak a váltóállító körzetben van probléma, ahol meg valami értelmes váltófűtés megoldás lehetne. De azt csak a felcsúti stadion gyepén sikerült még kivitelezni, a Keletiben, ahol 1 óra alatt több ember megfordul, mint egy ilyen stadionban 1 év alatt, na ott még nem.


Az meg már tisztán a MÁV sara, hogy abszolút alkalmatlan embereket alkalmaz, akik tájékoztatni nem tudnak. A Keletiben a tájékoztatásért a 10 éves öcsém is felelős lehetne, jobban biztos nem szopatná telibe az utasokat. De ez már nem állami/politikai kérdéskör.

2016. jan. 4. 20:31
 9/11 anonim ***** válasza:

Kérdező te annyit értesz a vasúthoz mint tehén a repüléshez!!!



Annyi ökörséget összehordtál, hogy az már csúcs!!!


Ha nem értesz hozzá minek írsz baromságokat???

2016. jan. 5. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Szerintem te sem értesz többet, de várom akkor a konkrét cáfolatokat, amivel bizonyítod, hogy mennyit értesz hozzá. Ha nem írsz konkrétumot, akkor elfogadhatjuk, hogy nem értesz hozzá, csak jól esett ide beböfögni valamit.
2016. jan. 5. 17:36
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!