Volántársaságokból, szerintetek nem lenne jobb egy nagy állami?
Magyarország elég kicsi, nem kellenének regionális volántársaságok.Mindegyiknek külön igazgatója meg 25 menedzsere van.Teljesen feleslegesek.
Kellene egy nagy állami volántársaság, egy igazgatóval.
Ausztriában is csak egy nagy állami van a Postbus, ami regionális közlekedésért is felelős meg a vasút kiegészítőjeként is működik.
Ez egy üzleti modell, amit leírtál. Látsz egy rést. Azt gondolod, hogy te hatékonyabban is meg tudnád oldani, mint a Volán. Indíts be egy vállalkozást, és győzd le a Volánt! Ha olcsóbban tudod szállítani az embereket, akkor veled fognak utazni.
Nagyobb gyáraknak szokott lenni saját buszuk. Nyilván azért, mert ők hatékonyabban meg tudják oldani a munkások szállítását, ha a saját kezükbe veszik a dolgokat.
#1 A BKV világszínvonalú szolgáltatást nyújt, legalábbis a rendelkezésre álló forrásokhoz képest.
OP: Nem biztos, hogy mindig a központosítás a megfelelő megoldás, persze én is furcsállom a regionális bontást, de nyilván megvan közöttük a szinergia, és nem hiszem hogy a Volán üzemeltetésnél a felsővezetés olyan nagy overhead lenne.
Eredetileg úgy volt, hogy létezett egy MÁV és egy azt kiegészítő MÁVAUT, ami buszokkal szállította a vasútállomásokra az embereket.
Most viszont nálunk vidéken például a távolsági járatok nagy ívben elkerülik a vasútállomást és ez szar. Nagyon, nagyon szar.
Nekem az a véleményem, hogy egy ilyen korrupt és ge*i kormánnyal az a legjobb, ha szegmentált a tömegközlekedés. Nem tudnak talán annyira lopni belőle. Ha központosítanák az egészet, akkor addig tartott volna a ""korszerű"" szolgáltatás.
# 4-es vagyok. Annyit hozzátennék, hogy ha lenne egy jó lakásprogram, akkor az lenne az igazi megoldás. Mert nem hiszem el, hogy ennyi ember él szívesen falvakban, meg egyáltalán bárhol, messze a munkahelyétől, ahelyett, hogy odaköltözne.
Ezzel egy csapásra megoldódna ez a probléma, és az lenne a legolcsóbb megoldás. Most olyan állapotok vannak, hogy ha sikerülne létrehozni egy jó lakásprogramot, az jó nagyot lökne a gazdaság teljesítményén. Szóval probléma helyett, egy kihasználatlan lehetőséget is lehet benne látni.
" A BKV világszínvonalú szolgáltatást nyújt, legalábbis a rendelkezésre álló forrásokhoz képest."
Teljesen mindegy, nem pont erre céloztam, hanem arra, hogy mennyi pénzt beletoltak és sokszor a csőd szélén tántorgott amíg a "vidéki" társaságok nagyrésze meg viszonylag tudott működni kevesebb pénzből is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!