Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Volántársaságokból, szerintete...

Volántársaságokból, szerintetek nem lenne jobb egy nagy állami?

Figyelt kérdés

Magyarország elég kicsi, nem kellenének regionális volántársaságok.Mindegyiknek külön igazgatója meg 25 menedzsere van.Teljesen feleslegesek.


Kellene egy nagy állami volántársaság, egy igazgatóval.


Ausztriában is csak egy nagy állami van a Postbus, ami regionális közlekedésért is felelős meg a vasút kiegészítőjeként is működik.



2015. febr. 26. 17:32
 1/8 anonim ***** válasza:
88%
Olyan csődtömeg legyen mint a bkv?
2015. febr. 26. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Igazad van. Szolj OV-nek, hogy ne feledkezzen meg erröl! Ügyes-okos kisfiu vagy!
2015. febr. 26. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
96%
A Postbus se működne, ha Ausztiában is Orbán kormány lenne.
2015. febr. 26. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
49%

Ez egy üzleti modell, amit leírtál. Látsz egy rést. Azt gondolod, hogy te hatékonyabban is meg tudnád oldani, mint a Volán. Indíts be egy vállalkozást, és győzd le a Volánt! Ha olcsóbban tudod szállítani az embereket, akkor veled fognak utazni.


Nagyobb gyáraknak szokott lenni saját buszuk. Nyilván azért, mert ők hatékonyabban meg tudják oldani a munkások szállítását, ha a saját kezükbe veszik a dolgokat.

2015. febr. 26. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
40%

#1 A BKV világszínvonalú szolgáltatást nyújt, legalábbis a rendelkezésre álló forrásokhoz képest.


OP: Nem biztos, hogy mindig a központosítás a megfelelő megoldás, persze én is furcsállom a regionális bontást, de nyilván megvan közöttük a szinergia, és nem hiszem hogy a Volán üzemeltetésnél a felsővezetés olyan nagy overhead lenne.

2015. febr. 26. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Eredetileg úgy volt, hogy létezett egy MÁV és egy azt kiegészítő MÁVAUT, ami buszokkal szállította a vasútállomásokra az embereket.


Most viszont nálunk vidéken például a távolsági járatok nagy ívben elkerülik a vasútállomást és ez szar. Nagyon, nagyon szar.


Nekem az a véleményem, hogy egy ilyen korrupt és ge*i kormánnyal az a legjobb, ha szegmentált a tömegközlekedés. Nem tudnak talán annyira lopni belőle. Ha központosítanák az egészet, akkor addig tartott volna a ""korszerű"" szolgáltatás.

2015. febr. 26. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
25%

# 4-es vagyok. Annyit hozzátennék, hogy ha lenne egy jó lakásprogram, akkor az lenne az igazi megoldás. Mert nem hiszem el, hogy ennyi ember él szívesen falvakban, meg egyáltalán bárhol, messze a munkahelyétől, ahelyett, hogy odaköltözne.


Ezzel egy csapásra megoldódna ez a probléma, és az lenne a legolcsóbb megoldás. Most olyan állapotok vannak, hogy ha sikerülne létrehozni egy jó lakásprogramot, az jó nagyot lökne a gazdaság teljesítményén. Szóval probléma helyett, egy kihasználatlan lehetőséget is lehet benne látni.

2015. febr. 26. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
49%

" A BKV világszínvonalú szolgáltatást nyújt, legalábbis a rendelkezésre álló forrásokhoz képest."


Teljesen mindegy, nem pont erre céloztam, hanem arra, hogy mennyi pénzt beletoltak és sokszor a csőd szélén tántorgott amíg a "vidéki" társaságok nagyrésze meg viszonylag tudott működni kevesebb pénzből is.

2015. febr. 26. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!