Meg tudnánk oldani a hazai, állami gyárak működtetését és a vasúti közlekedést anélkül, hogy külföldi energiahordozókat kéne importálnunk, ha faszéntüzelésű gőzgépeket és gőzmozdonyokat használnánk?
Hát hogyne. Ha a 19. század végén meg tudták csinálni, most is sikerülni fog.
A Józsinak a pékműhelyben, a Julcsáéknak a fóliasátrakban, a szerelőnek, az építőmesternek, a kutatónak, a tanárnak és sok másnak meg van annyi magához való esze, hogy a problémát kezelje 21. századi módon.
Még Paks kiváltásával is szenvednénk, (főleg ha semmit sem importálhatnánk) a szénerőművek, gázerőművek is leállnának.
Revolution szerű hangulat lenne úrrá az országon.
"Fán kívül még trágyával is lehetne fűteni a gépekben."
Sőt, magukat a gépeket is lehetne trágyából készíteni, így önmaguk hajtóanyaga lennének. Meg várat is lehetne építeni trágyából, és be lehetne festeni szódavízzel!
Meg. Gyarmatosítjuk Kanadát, az indiánokat átképezzük szénégetőknek, és máris lesz elég faszenünk.
Viszont Kanadában van olaj és gáz is, akkor meg minek szenvedjünk a faszénnel!
Nem ártana végiggondolni..
Magyarország erdőben nem gazdag, ha fára alapoznánk 1 év (vagy annyi se, de lehet 2 évre elég) alatt eltűnne az összes erdőnk és akkor megállnak a gőzgépek.
Honnan veszünk annyi gőzgépet, amelyek összteljesítménye megegyezik a ma használt összes erőművünk teljesítményével, Paksot, Visontát meg összes többit beleértve.
Környezetvédelemről: olyan mennyiségű CO2 kibocsátásunk keletkezne, amely nagyságrenddel meghaladná a vállaltat/engedélyezettet, ezzel mit kezdenél.
De nem is folytatom.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!