"A távolsági formalom maradjon fizetős." Meglátszik hogy fővárosi vagy le se xarod a vidékieket falusiakat. Mondhatnám én is hogy miért nem emelik a 10 szeresére akinek nem tetszik biciklizzen azt csá mert engem úgy se érint. Tipikus Pesti vagy te is.
2014. nov. 18. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
12/27 anonim válasza:
Ezzel az erővel ingyenessé kellene tenni a vidékit is, a vonatot és távolsági buszt is, sőt, a bevásárlást és úgy mindent. Sőt, meg kell szüntetni a pénzt is.
Akik szerint nem lehet ingyenes semmi, azoknak csak annyit üzennék, hogy a tömegközlekedés jelenleg államilag működik. És az az állam működteti, amelyik horribilis mennyiségű adót szed be a dolgozóktól, és emellett horribilis jegyárakkal is operál. Talán egyetértünk, hogy ez így nem állapot. Tehát VAGY csökkenti kell az adóterheket végre ténylegesen, VAGY a jegyárakat tessék csökkenteni, bár az ingyenesség szerintem mondjuk túlzás.
2014. nov. 18. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
16/27 anonim válasza:
a BKV már most is majdnem ingyenes, a járatok 90%-án nincs ellenőr, aki legalább 2 éve Bpn él pontosan tudja mik azok amikkel lehet bérlet nélkül utazni.. a biztonság kedvéért nem árt ha van egy jegy az embernél, amit átlagosan minden 20. utazásnál elég kilyukasztani, amikor ellenőrt lát az ember.. de néha még a "nem találom a jegyem pedig itt volt" szintű szövegek is bejönnek, volt hogy a mellettem utazó egyszerűen csak nem reagált semmit mintha meg sem hallaná az ellenőrt (persze utána inkább tovább állt), 2-3 ezer ft-ért simán meg lehet őket vesztegetni a 16ezer ft-s bírság helyett, ha már annyira gázos a helyzet..
és legutóbb amikor utaztam pl az egyik utas közölte az ellenőrrel, h "nem értem mit mond, tolmácsot kérnék" az ellenőr meg röhögve tovább állt :D
2014. nov. 18. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
17/27 anonim válasza:
De ha már ingyenes, akkor miért ne legyen minden az? Budapesti agglomerációból is rengetegen járnak be Pestre melózni, vagy vidéken még inkább jellemző, hogy a kisebb falvas, kertes házakban élőknek a szomszéd nagyobb városba kell járni munkába. Arról nem is beszélve, hogy kb ugyanakkora távolság mint Pesten belül utazni, csak épp nem 5 percenként hanem 2 óránként jár busz.
2014. nov. 18. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
18/27 anonim válasza:
9-es: melyik országban/városban van ingyenes tömegközlekedés? Még nem hallottam róla.
2014. nov. 18. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
19/27 anonim válasza:
ja azt le is felejtettem, hogy az éjszakai járaton ha nincs jegyed az ellenőrök szinte már könyörögnek hogy vegyél tőlük 400ft-ért egy jegyet, amit utána nem is ellenőriznek hogy kilyukasztasz e..
egyszer az egyik utas éjszakai járaton fel volt háborodva, hogy mi az hogy 400ft-s jegyet akarnak vele vetetni az utazásért, ne próbálják őt átverni, hiszen ő már 20 éve Budapesten él és azóta ingyen utazik éjszaka.. XD
Ennél ingyenesebb nem is lesz soha..
2014. nov. 18. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
20/27 anonim válasza:
Oké, legyen ingyenes. DE! Miből fogod fizetni a sofőrök bérét? Miből fizeted a karbantartást, tankolásokat, tisztítást, stb. Ha valami ingyenes, azt a pénzt valahonnan be kell szedni. Tehát ha ingyenes lenne, akkor mondjuk minden dolgozó fizethetne ezentúl közlekedési adót vagy hozzájárulást, azaz így vagy úgy, de fizetni akkor is kell egy szolgáltatásért.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!