Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Hogy volt ez a Tarlós-Lázár...

Hogy volt ez a Tarlós-Lázár vita? Igaz egyáltalán ebből valami, vagy csak megint túlkombinált valaki? mert minden cikk az index értesülésére hivatkozik.

Figyelt kérdés
[link]
2014. jún. 14. 14:48
 1/8 anonim ***** válasza:
Közelednek az önkormányzati választások. A legnagyobb harcot főpolgármesteri posztért fogják vívni. A balliberális sajtó ezekkel a kamucikkekkel fordult rá a választási kampányra.
2014. jún. 14. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Rendszerváltás óta az egyik legnagyobb pénzszivattyú a fővárosi közlekedés. 8 millió ember él Budapesten kívül.
2014. jún. 14. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
43%

2-es: De hát a vidéki embernek nincs igénye semmire, ahogy színházra se, semmilyen kultúrára se, ezért minden ilyen jellegű beruházás bizony fővárost illeti.


Oh wait..................

2014. jún. 14. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Tarlósnak régóta nincs jó kapcsolata a kormánnyal, nem hiszem, hogy túlkombinálás lenne. Gondolom ezzel összefügg az is, hogy az új fővárosi választási rendszerben a főpolgármesternek nem sok hatalma lesz.


A leállított projektek közül a metrófelújítás szerintem az egyetlen fájdalmas pont, mert a 3-as romhalmaz már évek óta balesetveszélyes, és kétlem, hogy kibír még 6 évet. A többi projekt csak fejlesztés (azokat pedig ugye a végtelenségig lehet tologatni).

2014. jún. 14. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
A kérdés nem erről szól! Mint írtam az se biztos, hogy igaz a kijelentés.
2014. jún. 14. 15:31
 6/8 A kérdező kommentje:

Nem állították le semmi hivatalos információ nincs erről!

Köztudott, hogy a főváros sokkal kevesebb uniós pénzre pályázhat, mivel nem jogosult a kohéziós alapra. Így nyilván más forrásokból kell építkezni.

Korábban is hír volt róla, hogy a 3 metrót önerőből vagy uniós pénzből fejlesztik.

[link]

"A projektet a városházán 90 milliárd forintra becsülik, és mivel a főváros hitelképes, nem uniós fejlesztési pénzeket igényelnének, a finanszírozás pénzintézeti közreműködéssel történne – mondták lapunknak. A városháza reményei szerint tavasszal startolhat a 3-as metró projektje"


A lényeg nem változik, a 3 metró felújítása meg fog történni.

2014. jún. 14. 15:39
 7/8 anonim ***** válasza:

"A kérdés nem erről szól!"


Pedig másról nem igazán lehet beszélni... Azon kívül, hogy mindenki ideírja a rendkívül objektív véleményét arról, hogy kinek hisz jobban.


Annyi biztos, hogy Tarlós nem mindenben ért egyet a kormánnyal. Ezen túl lehet kombinálni. Lehet az egész az index kombinálása (láttunk már ilyet), lehet, hogy tényleg a főváros tököl valamit (ez is jellemző eset), az is lehet, hogy Lázár nem akarja a nevét adni még egy metró-projekthez és most előveszi Tarlóst meg Brüsszelt, hogy ők a hibásak (ilyen is volt már)...

2014. jún. 14. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Lázár amellett lobbizik, hogy legyen pénz a Szeged-Hódmezővásárhely elővárosi vonatra. Önerőből ők ezt nem tudják megoldani, kell az uniós pénz, amit jó lenne, ha most nem a budapesti közlekedésre költenék. Vannak mások is az országban. akik szeretnék élvezni az uniós forrásokat, mint az a remek vízfej Budapest. Tarlós meg kiakadt, de aztán kiderült, hogy amúgy önerőből is megoldják.
2014. jún. 14. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!