Nem, mert lepermeteznek inotai aloméniummal tizenháromezer méter magasból, repülőről.
Komolyan, ha ez a sok szerencsétlen elkezdene valami értékteremtő munkát végezni az ilyen hülyeségek helyett, Magyarország felvirágozna.
Én éppen a "Mentsük meg a földet az illuminátusoktól" tüntetésen leszek akkor. :(
Nem lehetne elhalasztani egy héttel, hogy arra is elmehessek?
G.
Apááám, ezeknek a nagyon okosoknak van saját facebook oldaluk is :D
Egyik kedvenc posztom, most is röhögök rajta:
Oberle Gábor
Erre a videóra -> http://www.youtube.com/watch?v=ug_RBiW2CM8 azt mondták a szkeptikusok, hogy a középső "kondenzcsík" a függőleges vezérsíkon lévő harmadik hajtóműből jön. (Ha egyáltalán tényleg van ott harmadik hajtómű, mert számomra nem egyértelmű...)
Nézzük csak meg többször, alaposan a videót és ne felejtsük el, mit állítottak a szkeptikusok!
Szerintem ezek mindenképpen érdekes dolgok a videóban:
1. Habár a hátsó hajtómű közelebb van a felvételt készítőhöz (mivel hátrébb van, mint a két első hajtómű), mégis valahogy úgy néz ki, mintha előrébbről, azaz nem a hátsó hajtóműből, hanem a gép törzséből, törzse alól áramlana a "kondenzcsík"...
2. Teljesen más a színe a középső csíknak, mint a másik kettőnek, pedig ugyanabból a gépből jön és ugyanazok között a levegő tulajdonságok között repül mindhárom hajtómű, ugyanazzal az üzemanyaggal...
3. Az is látható a felvételen (0:28-nál tökéletesen látszik), hogy a középső csík vége nem vízszintesen húzódik a gép mögött (mint általában a kondenzcsíkok), hanem a gép aljától a talaj felé, lefelé görbül, azaz olyan, mint egy folyadék leengedése vagy kipermetezése a levegőbe...
4. Aki tud angolul, az pedig figyeljen a felvételt készítő pilóták beszélgetésére! Valami olyasmit mondanak, hogy ilyesmit még nem nagyon láttak...
A légierő pilótái nem láttak volna még kondenzcsíkot??? Ugye ezt senki sem hiszi el!...
Akkor mi van a felvételen?
Idézet vége :D
Az mondjuk vicces hogy a szakértő zseni nem képes megállapítani hogy egy adott típus 2 vagy 3 hajtóműves e, az már megér egy misét.
1. érvéből kiderül hogy szerencsétlen delikvensünknek még térlátása sincs, amit erős fantáziával pótol.
2. érvében kiderül hogy halvány lila gőze sincs a repülőgépek körüli légáramlásról, ha lenne akkor a 3. érvében sem lepődne meg azon hogy lefele áramlik a kondenzcsík, főleg hogy a hátsó hajtóműnek is van minimális dőlésszöge.
4. érvben meg szimplán kiderül hogy az illető nem tud angolul, így ebbe is bele lehet magyarázni mindent.
Vannak finomságok, szemezgessetek:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!