Arányaiban Budapesten él a legtöbb MSZP-szavazó?
7 busszal nem volt gond. Sokkal fontosabb lett volna, a meglévőhálózatot kiegészíteni vagy korszerűsíteni.
Mostani 10 perces szakasz, metróval se lesz gyorsabb ráadásul, kurtasága miatt funkcióját vesztett vonal lesz ..
Szép lesz és jó, de nem véletlen, hogy Demszky a kivitelezés megkezdését követő első évben újra tervezte a metrót és ezzel elintézte, hogy mindenkinek kötbért kelljen fizetni.
Gondolod egy fúrópajzsot, majd ingyen itt fognak parkoltatni? ott ki kell fizetni a teljes munkabért! Így duplázódott meg a metró építés költsége... mert aláírt szerződéseket a városvezetés miatt nem tudták kivitelezni.. persze, ha az első munkafázis csúszik onnantól kezdve mindenki csúszik..
Nem igaz, hogy nem lesz rövidebb az utazási idő. [link]
A busszal elég sok a probléma, mondjuk hogy keresztülmegy a belvároson, és lehetetlen a követési időket betartani. Ezért fordul elő, hogy egyszerre megy el 3-4 busz, aztán 8-10 percig semmi. Ennyi busznál még a FUTÁR lámpához bejelentkezése sem feltétlenül jelenthet megoldást.
A metró 500 milliárdos árába belevettek egy csomó térfelújítást, amik akár több száz milliárdos tételek is lehetnek. Ezt még Tarlósék sem számolták ki. Az állás után fizetendő kötbér érthető (aki az állást okozza, az is fizet, nem csak a főváros), az persze egyáltalán nem biztos, hogy a városvezetést a színtiszta jószándék vezérelte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!