Egyetértesz Mirkóczkival, vagy Balog sületlen és értelmetlen ideológiáját tekinted mértékadónak?
A kötelességeknek meg kell előzniük a jogokat!
A jobbikos képviselő portálunknak elmondta, egy Heves megyei oktatási intézmény pedagógusa azt panaszolta neki, hogy a kollégáival már csak idomítani járnak be a munkahelyükre, de még az is problémás, tanításról meg nem is álmodhatnak, pedig minden létező módszert megpróbáltak, de ilyen törvényi és jogszabályi keretek között lehetetlen hatékonyságot elérni. Nyilvánvaló, hogy ez így nem maradhat!
Mirkóczki szerint a Jobbik álláspontja világos ebben a kérdésben: azt teszik, ami a helyes, ahol szükséges a szegregáció, ott szegregálni fognak, ahol viszont eredményes és nem teszi tönkre az oktatás minőségét az integráció, ott továbbra is integrálni kell, igaz, ez utóbbira jó példákat alig-alig találni. A kötelességeknek meg kell előzniük a jogokat és biztosítani kell mind a pedagógusok, mind a becsületes és tanulni vágyó diákok nevelésének, oktatásának megfelelő körülményeit."
Balogot egy idióta , hozzá nem értő embernek tartom ,de nem csak ezért.Voltak még húzásai.
Ahol nincs plusz pedagógiai szolgáltatás, ott nem támogatják az elkülönítést és a "hátrányos megkülönböztetést" - tette hozzá, nem titkolva: kizárólag a leendő tolvajok, rablók, erőszaktevők, gyilkosok érdekeit nézik. Ha nekik úgy még kényelmesebb, akkor esetleg lehet szó "szegregációról", de a kérdést semmiképpen sem szabad a majdani adófizető magyar gyerekek szemszögéből nézni, nehogy már arról szóljon a magyarországi közoktatás, hogy a gyermekeink - akikről csak annyit fontos megemlíteni, hogy "nem cigányok" - nyugodtan és eredményesen tudjanak tanulni...
Szó nincs faji vagy etnikai megkülönböztetésről a szegregációval kapcsolatban.
fel kell fogni hogy annak aki szeretne tanulni vagy egyszerűen nem utasítja el annak vannak igazán jogai mert a kötelességeit teljesíti.
A probléma ott kezdődik, hogy nagyon sokan a szegregációt is a rasszizmus szintjére emelik!
Pedig a tény, az tény!
Függetlenül attól, hogy egy gyerek cigány, vagy nem cigány, ha nem képes, vagy nem is hajlandó a többi diák ütemében haladni, akkor ki kell emelni az osztályból, vagy iskolából, és olyan helyen oktatni, ahol képesek felzárkóztatni őket!
Nem tudom, mi ezzel a problémája az embereknek!
Az autistákat sem járatják közös iskolába az egészséges gyerekekkel, mert a tanárok nem képesek egyszerre minden réteget tanítani, és nevelni!
Másik topicban leírtam, most is nagyon érdekelne a véleményetek az alábbi kérdésről.
Szerintetek az ún. SÁVOS OKTATÁS megoldás lenne?
Úgy tudom az országban először a mi iskolánkban vezették be (rendszerváltás idején).
Általános iskola harmadik(vagy negyedik?) osztályának elvégzése után a tanulmányi átlagok alapján három sávba osztották a diákokat. A jeles tanulókat az első, a négyes jegyet szerző tanulókat a második, a hármas és kettes jegyű tanulókat a harmadik sávba.
Ezekbe a sávokba A, B, C, D és E osztály tanulói (szerencsére akkor még sokan voltunk a korosztályunkban) kerültek vegyesen, tehát biz. tantárgyakban gyakorlatilag megszűntek az osztályok és évfolyamokká alakultak.
Az első sávban volt az "elitképzés", itt volt a legmagasabb elvárás, követelményrendszer. Itt gyorsan lehetett haladni, nehezebb tananyagot venni.
Ez a rendszer mobil volt és év végén természetesen át lehetett kerülni egyikből a másik sávba.
Talán a sávos oktatás bevezetése megoldást jelentene a problémákra, mert a jó képességűeket nem húznák vissza a gyengébb és antiszociális tanulók.
Szerintem mi diákok sokkal jobban jártunk a sávos oktatással, mert ez a rendszer mindenkiből kihozta a legjobbat.
Az ellenzői szerint, káros hatása, hogy közösségromboló, mert megszünteti az összecsiszolódott osztályközösségeket és szocializáció helyett csak a teljesítményre koncentrál.
Vélemény?
Már miért lenne közösségromboló?
Szervezni kell közös programokat!
Attól még az oktatásnak nagyon is jót tesz!
Én támogatnám!
"Már miért lenne közösségromboló?
Szervezni kell közös programokat!"
Történelem, magyar, idegen nyelv és matematika tárgyakból volt csak sávos.
A többi tárgyat közösen tanultuk a saját osztálytársainkkal.
Bye the way az osztály teljesítményét jól tükrözte, hogy melyik sávban voltak többen. Anno ment a rivalizálás az osztályok között, nem tudom ma hogy megy ez. :)
"Attól még az oktatásnak nagyon is jót tesz!
Én támogatnám!"
Csatlakozom. Remélem minél több iskolában bevezetik.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!