Mi lenn az első 3-4 lépés, amit elvárnál az általad preferált párttól, ha nyer vagy "nyerne" a választásokon?
"Átvilágítás, racionalizálás, megszorítás. "
Igen kellenek a leépítések és a racionalizálás.
De a duális gazdasági rendszert is helyre kellene tenni.
Mi hiába szorítunk meg ha az erőforrásainkat teljesen elszívják a bankok és a multik. Ha nincs saját gazdaságunk és még a versenyképességünk is elnyomja a külföldieknek nyújtott támogatás és kedvezmény.
Miért is nem tudjuk beszedni a nyugdíj fedezetének csak a 60% át ekkora adók mellett? Mert nincs befizetés.
Miért is nem lehet nekünk a sokszorosan hasznos import kiváltásba gondolkodni? Vagy olyan szoc reformokat kezdeni ami hatásos és helyzetbe is hoz?
Vagy mindent elkezdünk helyretenni vagy egy centit sem.
Egyszerűen nem elvárható a társadalomtól hogy míg ekkora a korrupció és amíg nem tesszük rendbe a multik és a bankok által képviselt duális oldalt addig sehová nem jutunk mert nem lesz hozzá támogatás.
1 millió munkahely teremtése, majd adócsökkentés( az államnak nemcsak az adókból vanpénze)lehetne PL a máv és a bkv nyereséges is hiszen konkurenciájuk ugye nincsen.
A korrupció visszaszorítása.
Felelősségrevonás.
És legalább 3 választási ciklus megnyerése
"1 millió munkahely teremtése, majd adócsökkentés( az államnak nemcsak az adókból vanpénze)lehetne PL a máv és a bkv nyereséges is hiszen konkurenciájuk ugye nincsen.
A korrupció visszaszorítása"
Import kiváltás nélkül nem fog menni sajnos az az alapja az egészséges gazdaságnak.
"1 millió munkahely teremtése, majd adócsökkentés( az államnak nemcsak az adókból vanpénze)lehetne PL a máv és a bkv nyereséges is hiszen konkurenciájuk ugye nincsen."
A közösségi közlekedés a világon mindenhol közpénzre szoruló szektor. Egy állami, tömegközlekedési vállalat költségeinek általában 70%-át fedezi külső forrásokból, 30%-át saját (pl.: jegyeladásból származó) bevételből. Ezek után tisztán látható, hogy a tömegközlekedésnek államháztartási szinten nem a bevételi, hanem a kiadási oldalon van a helye. Ha nem így lenne, 25000 forint alatt még a diákok sem kapnának BKV-bérletet. A MÁV-ról pedig ne is beszéljünk. Ezek viszik a pénzt, nem hozzák, és kár arról álmodozni, hogy majd az ő működésük kompenzálja az adócsökkentésből eredő hiányt. Ideje a földön járni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!