Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Nem lehetne gy a Malévolt...

Nem lehetne gy a Malévolt újraíndítani?

Figyelt kérdés
Lehet rosszul látom sőt szerintem biztos mivel még csak tini vok :D szóval nem lehetne úgy egy új nemzeti légitársaságot csinálni h megvennének pl 1-2 gépet nem is kéne nagy gépeket lehetne crj 200 vagy fokker 100 as gépeket venni ( aki nincs othon a témában ez a 2 gép kis testű) És amikor összegyűlik elég pénz még vesznek még még s még ezt így mér nem lehet csinálni

#repülő #politika #Malév #malév magyar légiközlekedés
2012. dec. 13. 19:44
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
100%
Nem kell Malév csak azért, hogy elmondhassuk, hogy ja nekünk is van légitársaságunk. Kritikán aluli színvonala volt, én utáltam velük utazni.
2012. dec. 13. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 Komplikato ***** válasza:
91%

Volt rá egy cikkben számítás, hogy olyan 200-240 milliárd kellett volna új légitársaság beindításához. Most mondhatnánk ez "sok pénz" és nem volt ennyije az államnak.


De nem mondhatjuk.

Miért nem?

Azért mert 1100 milliárdot kellett kifizetni azoknak akik pénzt adtak konszecióért a reptéren és kenhették a hajukra. Hoppá.


Aki elhiszi, hogy nem volt szándékos a Malév bedöntése, az olvasson inkább mesekönyveket.

2012. dec. 13. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 A kérdező kommentje:
Utolsó elötti kommentelő szerintem nagyon jó volt a Makévnál a felszolgálás nem hiába lett a 3. legjobb légitársaság európába.
2012. dec. 15. 16:04
 14/22 anonim ***** válasza:
100%

Csak annyi a probléma, hogy:


- nem menne vele senki. Ki utazna vele? Már mindenki a Wizzel/Ryannel/másik légitársasággal utazik. Már aki Budapestről megy, és nem Bécsből... A csőd után AZNAP meg kellett volna csinálni a másik Malévot, ahogy a Swissair/Swiss, Sabena/SN, Alitalia esetében történt.


- ki lenne rájuk a személyzet? A tehetségesebbeket felvette a Wizz/Ryan/külföldi társaságok. A fiatalok is külföldre mennek. Egy Ryanair kapitány kap 3-4 millió forintot havonta (!). Szerinted majd pont hazajön feleennyiért? :D (A Malév annyit adott)


- a Pannon Airlines jó példa... mennyi ideje ment csődbe? 10? 12? Ráadásul a gépeken nem voltak magyar pilóták. (a Malévnak Tu-154 B2 volt, a Pannon Airlinesnek meg Tu-154M, ami teljesen más kialakítású.)


- 1-2 géppel szerinted mennyire lehet megbízható egy társaság? Amikor a Malévnak megvoltak a B767-esei (2 db, HA-LHA, HA-LHB), és az egyik kiesett valami miatt, akkor az egész menetrend borult 1-2 napra. Elég csak pár járattörlés, és a kutya nem fog felülni a CRJ-dre.


- A CRJ200 és a F100 nem egy súlycsoport, a CRJ200 az 50 személyes, a F100 pedig 97-120 (kialakítástól függően). Van CRJ a ferihegyi repülőtéren, ott rohad a hangár mellett hajtómű nélkül. A Fokker "jó választás", főleg, hogy 16 éve megszűnt a gyár. Újat nem gyárt senki, a meglévőknek ha kijön egy típushibája senki nem javítja ki. Erre rájött a Malév is, nem véletlen, hogy 3 éve megszabadultak az összestől. Aki meg ilyenben töri a fejét, inkább vesz Embraer 190-est, vagy Szuhoj S100-ast, ha 100 személyesnél több kell (de akkor már inkább vagy egy Boeing 737-700 vagy Airbus A319), ha meg kisebb, akkor pedig Q400 vagy ATR.


Egy szó, mint száz: ezt elkúrta Viktorka ugyanúgy, ahogy Ferike anno. Ha légitársaságozni akarsz, menj külföldre, több esélyed lesz.

2012. dec. 16. 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
62%

"Makévnál a felszolgálás nem hiába lett a 3. legjobb légitársaság európába."


Hát az már nagyon rég lehetett. Már évek óta borzasztó volt a színvonal. Olyan volt, mint egy fapados társaság, de persze az ára többszöröse volt. Plusz szolgáltatásként megdobtak mindenkit egy sajtos vagy sonkás szendviccsel. Illetve csak a szerencsésebbeket, mert például aki hátulra kapott helyet, az jó eséllyel lemaradt róla.

2012. dec. 16. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 A kérdező kommentje:
utsó elötti kommentelő ez igaz a Pannon Airlines 2 évet volt a színvonalon. De A 319 et még így se tudott venni a malév a 737-700 at meg már minek inkább akkor 737 ng -t utsó kommentelő aszthiszem 2010 ben colt.kommentelő
2012. dec. 16. 13:13
 17/22 anonim ***** válasza:
100%

Én írtam a MANLÉV-ról.

Úgy látom, hogy róla, csak elképzelések maradtak és semmi több. Kár érte.

2012. dec. 16. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
100%

A Malév azért nem vett A319-est, (se 321-est, se 320-ast) mert a B737NG-re volt alapozva a flotta. 737-600, 700 és 800. És igen, a 700 is NG. :) És ezt a luxust még a legnagyobb légitársaságok sem engedhetik meg maguknak, hpgy egy kategóriára két típust is tartsanak... olyan van, hogy típusváltás miatt 1-1 ideig párhuzamosan van 1-2, de ha megnézed pl. Az Air France-nak is csak Airbusa van, a hosszú távú járatokon használnak néhány Boeingot.


A Deltának pedig pl. csak Boeingtól vannak gépei, amikor megvette a Northwestet, akkor átvették az Airbusokat is, de ez nem jellemző.

2012. dec. 16. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim válasza:
Amugy szerintetek hány ember támogatná hogy a malév-ot vissza hozzuk... ha minden ember adna bele egy 1000-rest kb 10 milloan vagyunk abbol mondjuk hogy nem ad mindenki(pld akinek nincs rá keret és a gyerekek) az 7.500.000*1000 750.000.000ft abból simán kijön :D
2013. febr. 13. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
Utolsó, először nézd meg, hogy mennyibe kerül egy darab repülőgép (!) és utána számold újra :D Most is kijön?
2013. febr. 17. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!