Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért erölteti a BKV a nyugati...

Miért erölteti a BKV a nyugati tömegközlekedési járművek bevezetését, amikor kényelmetlenebbek, mint a keletiek?

Figyelt kérdés

Ezek a Volvo meg Mercedes buszok borzalmasak. Túl kicsi és kemény rajtuk az ülés, és valamiért könnyű rajtuk hányingert kapni, szédülősen mozognak. Szinte örömkönnyeim vannak, ha a megállóba egy Ikarus áll be. (főleg az, aminek az ajtaját zöld csíkok szegélyezik, az a legkényelmesebb)


Ugyanígy a villamosnál: A Körútra beb*szták a Combinót, amin sose jut nekem ülőhely, mert túl kevés van és ha jut is, akkor pirinyó és kényelmetlen. Nem vagyok egy kövér ember, de ezeket a nyugati üléseket cingár cicababáknak vagy észak-koreai éhezőknek tervezték szerintem.



Az új Alstom metrókocsiról is ugyanez a véleményem. Túl kevés ülés, túl kényelmetlen ülések.


Ez lenne a fejlődés?



2012. dec. 4. 22:27
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
Inkább a kényelmetlenség, minthogy naponta robbanjanak le, vagy legyenek tűz- és balesetveszélyesek. Idővel valamire le kell váltani ezeket, a BKV pedig nem a csúcskategóriából válogat.
2012. dec. 4. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
Visszakanyarodva a metró ügyhöz, a 90-es évek elején Oroszország felajánlotta, hogy megépíti a 4-es metrót a volt szovjet államadósság terhére. Demszky Gábor nagy büszkén akkor ezt azzal utasította vissza, hogy ő nem szovjet típusú metrót akar. Ha akkor elfogadják ezt az ajánlatot, úgy 94-95-től járna a 4-es metró. (Egyébként nekem új infó volt, hogy ma is lehetne az oroszokra számítani ebben az ügyben. Ez valahogy fel se merült sehol.)
2012. dec. 4. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
100%

Na akkor egy kis gondolatébresztő:

Hogy fér el több ember? Állva vagy ülve? Naná, hogy állva. Gondold el, hogy a combinón mekkora tömeg van reggelente úgy, hogy kb. percenként jár. Na akkor ezt most képzeld el úgy, hogy teleb@sszák ülésekkel...


Egyébként én is imádom a jó öreg ikaruszokat, van rajtuk energiatakarékos légkondi meg fűtés. Sajnos a fűtés nyáron működik, a légkondi meg télen...

Imádok reggel ikarusszal járni, főleg -5 fokban.

2012. dec. 4. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 A kérdező kommentje:

"Imádok reggel ikarusszal járni, főleg -5 fokban."


Ezért kell beöltözni. Vagy te pólóban mész ki az utcára télen arra várva, hogy mindjárt jön a busz és úgyis fűtenek rajta?



Nekem pont az az idegesítő, amikor felszállok egy járműre és megy a fűtés. Felveszem a kinti időhöz kis túlzással a sapka-usánkát, a járműben meg olyan meleg van, mint egy katlanban és beizzadok.

2012. dec. 4. 23:24
 15/18 anonim ***** válasza:

Na erről beszélek, soha semmi nem jó. És már ilyen hülyeségeken megy a vita hogy fűteni vagy nem fűteni.


A tömegközlekedés egy szolgáltatás, nem kötelező használni. Nem azt mondom hogy nem lehetne jobb, van millió hibája, de ha már ilyen alap dolgokon mint a fűtés megy a vita, akkor lehetnének itt magánrepülőgépek is, ahol koktélokat szolgálnának fel, akkor is lenne mindig elégedetlenkedő ember. Komolyan, szerintem akkor már azon menne az elégedetlenkedés hogy miért kék szívószállal adják miért nem pirossal, meg miért nincs benne jégkocka.

Eszem megáll.

2012. dec. 4. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
90%
Minőségi váltások ezek az új járművek, inkább örülni kéne neki, hogy fejlődünk! Ha apránként is, de javul a szolgáltatás.
2012. dec. 5. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:

A régiek azért tényleg kényelmesebbek voltak - na, nem a bőrülésesek, mert az tényleg gázos -, mert ezek a Volvók rommá törik az ember s.ggét.


Az Alstom meg egy nagy sz.r amúgy.

1. kapaszkodási lehetőség alig, de középre az ajtóhoz be kellett nyomni azt a rúdtriászt - mintha négy-öt embernél többen tudnának fogódzkodni, tekintve, hogy nem két méter hosszú a kezünk.

2. halál kemény és kényelmetlen minden ülés

3. picik, én nem férek el rajtuk, pedig nem vagyok nagydarab, sőt

4. a fékezése kriminális, nemegyszer estem kis híján po.fára miatta, ráadásul olyankor úgy nyikorog, mint a ménkű

2012. dec. 18. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

Ja, szó esett még a hőszabályozásról, ami pedig szerintem igenis fontos, mert agybajt lehet kapni - kivált télen -, mikor egyik járművön 36 fok van (levetkőzni ugye lehetetlenség, mert hová cuccolsz), a másikra meg odafagyok.

Nyáron meg király, hogy nem lehet ablakot nyitni, mert ugye légkondi, amit viszont x kinti hőmérséklet alatt nem kapcsolnak be, így rengetegszer volt, hogy majd' meghaltunk a melegtől és a levegőtlenségtől.

2012. dec. 18. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!