Mi lesz, ha felgyorsul Magyarország leépülése?
Pár évvel ezelőttig csak olyan hírek jöttek, hogy megnyílik ez, bővít az, idejön amaz. Most meg a kereskedelemben és máshol is csak a bezárások, leépítések, elbocsátások vannak napirenden. Jól látható, hogy csökken a fogyasztás, a kereslet, és a mai Magyarország állapotának inkább a 80-as évek infrastruktúrája felelne meg. Haladunk is szépen a felé, aztán még lejjebb.
Csak pár példa:
- Kivonul a Bricostore, nem bírnak itt megélni, mennyiségben és árbevételben is zuhant a kereslet.
- "Összemegy a Praktiker", a nagy áruházakat a kis boltok váltják fel.
- Mai hír, hogy 40 %-os kapacitáscsökkentést hajt végre Budapesten a Ryanair.
- A Tesco is a jövőben már legfeljebb csak kisboltokat nyit.
Bár idén nőtt az újautó-értékesítés, az összvolumen ma is töredéke az 5-10 évvel ezelőttinek, és magánemberek szinte egyáltalán nem vesznek új autót. Több megyében pár 100 új autót adnak el havonta, vergődnek a szalonok, több bezárt.
- A vezetékadó, a bankadó, a hipermarketadó, a telekomadó és egyéb adók és a totális bizonytalanság miatt, aki nem is vonult még ki, az is csak leépít, nem fejleszt, zsugorodik.
Miből fog így megélni az ország 5-10 év múlva?
Most hirtelen csak ennyi jutott eszembe
"Nem lesz belőlünk Dél-Korea soha"
Nem is akarunk az lenni. Ott túl sokat kell tanulni és dolgozni és túl stresszes az élet, ráadásul az emberek idióták. Akik azt hiszik, hogy a magyarok marhák, hogy azért vettek fel hitelt, hogy hamarabb vehessenek kocsit meg lakást, annak érdemes utána olvasnia, hogy Dél-Koreában már népszokás azért felvenni hitelt, hogy a Starbucks-ba járhass és ezzel menőzz.
Ez az ország azóta épül le amióta elvesztettük a II. világháborút.
Nem csak a magyar politikusok , de az emberek sem alkalmasok a nyugati mintájú demokráciára illetve kapitalizmusra.Egyszerűen éretlen hozzá ez a nép.
"Azaz a vadkapitalista, lehúzó fapados légitársaságok helyett újra előtérbe fognak kerülni a nemzeti államvasútak"
Ja nagyon lehúzó a Ryanair.Én tavasszal mentem velük Brüsszelbe,oda vissza 6000 volt a jegyem.(2000 forint a jegy,4000 forint utalási költség)
Hú de lehúztak.
Ha az államvasúttal csak Pestről szeretnék lemenni 2 napra Balatonfüredre,az 5000 ft oda-vissza.
Akkor most ki is húz le?
A nemzeti állam vasút?
Ezek?Olyan vasúti kocsikkal amiket az NDK-ból már kidobtak olyan kocsikkal nem előtérbe valók hanem roncstelepre.
Majd ha európai szintű és színvonalú lesz a magyar vasút akkor előtérbe kerülhetnek ,addig nem.
Amit a 11-hez írtam, az egy törlés miatt a 10-esre vonatkozik.
Amúgy nem értem ezeket a törléseket itt se, és más kérdéseknél se. Semmi sértő, problémás írás nem volt szerintem.
"Mi lesz, ha felgyorsul Magyarország leépülése?"
Gyorsabban kezd majd leépülni.
"Miből fog így megélni az ország 5-10 év múlva? "
Az általad felsoroltakból biztos nem, azok eddig is kifelé hordták a tőkét. Gyakorlatilag nekik köszönheted, hogy Magyarország válság terén is követte a nyugatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!