Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A négyes metró építési költség...

A négyes metró építési költségeit nem lett volna célszerűbb arra költeni, hogy vidéken gyakrabban és több busz járjon?

Figyelt kérdés

2012. nov. 20. 00:42
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
49%
Ez egy irányított kérdés. Valaki valakit szeretne lejáratni. Ha az ország politikusai nem egymás ellen acsarkodtak volna, már régen járna a metró. Ebben a kérdésben nincs benne semmi, ami a közlekedés javítását szolgálná, mert lásd a vidéki vonatok szárnybezárásai ellen is folyamatos volt a tiltakozás, és azóta is szünnek meg vonalak, mert gazdaságtalanok. Budapesten is kimennek a buszok reggel és tömve vannak és nap közben, vagy úgy 7-8 óra körül azok a nagy csuklósok 3-4 emberrel rohangálnak. Van egy járat, azaz kettő például Csepelről megy a 35-ös és a 36 os. mindkettő lőrinci végállomással. Egymás fenekében közlekednek. Az első teli, a második üres, és egy csomó ideig nem jön semmi. Ez a gazdaságtalan A vidék fejlesztése teljesen más téma. A metró mindig teli van utassal. A 4-es is teli lesz. Az a baj, hogy a várost átszelő járatok buszok. Teliköpködik a levegőt, és lefoglalnak egy sávot az útból. Zuglóban például csendes Trollok járnak, amik ráhordják az utasokat a metróra. Csend és tisztaság van. A villamos vonalakat megszüntették, pedig a zárt pálya gyors és hosszú utazást biztosít. A vidéki buszoknál egész más a helyzet de ott is a vasútra való ráhordás lehetne a kívánatos. Miért kell buszoknak közlekedni Budapest és a vidék nagyvárosai között, amikor van vasút. A posta is megszüntette a vasúti postaszállítmányozást, és a közútra terelte a postai forgalmat. Azóta a posta fényvisszaverős kocsijai zabálják a benzint az autópályákon. Ez egy vagyonba került és folyamatosan zabálja a pénzt. Ez a pénz biztosan megoldotta volna a buszbeszerzéseket, mivel a teherautó sem kis pénz. Ezek a szervezések mindig valakik zsebét dagasztják és felhergelik az embereket ilyen kérdések megtételére.
2012. nov. 20. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:
Ahol kevés utas van, ott ne busz járjon, hanem mikrobusz.
2012. nov. 20. 10:50
 13/15 anonim ***** válasza:
Hát ide Békéscsabára néha jól jönne több busz. Ma reggel mentem dolgozni és ami jött busz nem tudtam felszállni mert akkora tömegnyomor volt, még egy hangya sem fért volna fel így megkellet várnom a következőt ami fél óra múlva jött ráadásul azon is tömegnyomor volt de nagy nehezen feltuszkoltam rá magam és sikeresen el is késtem. Aztán amikor 4 órakor jössz haza szintén ez van. Még állni sem volt hely nem hogy leülni.
2012. nov. 21. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
Én is csabai vagyok és mostanában elég sokszor taasztaltam ezt, ráadásul csuklós buszon :D
2012. nov. 23. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Még mit nem....így is sokkal nagyobb arányban kap pénzt a vidék Budapesthez képest, mint amilyenben betesz a közösbe. A legjobban attól mászok a falra, amikor a tv-ben a megszűnő, naponta 30 főt szállító vasútvonalak megszüntetése ellen azzal érvelnek a helyiek, hogy ők már megszokták azt...közben meg a naponta százezreket szállító metrókocsik kigyulladnak...

Mondom ezt úgy, hogy én is vidéken nőttem fel.

2012. nov. 30. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!