A négyes metró építési költségeit nem lett volna célszerűbb arra költeni, hogy vidéken gyakrabban és több busz járjon?
Kinek mi a fontos.
Igazából a 4-es metróval nem lenne baj, ha nem lopnák szét az egészet és nem kerülne itthon többszörösébe (pénzben és időben), mint amennyi általában szokott lenni bárhol a világon az építés egy metrónak.
Hallott valamit és azt szajkózza. Mi köze egy épülő budapesti metróvonalnak a vidéki buszokhoz, mondd már el. könyörgök!
Ja és vidéki vagyok.
vidéken gyakrabban és több busz járjon?
Minek,van utas??Ez érvényes a pesti járatokra is.Ha ki ér a megállóba, máris jöjjön a busz ezt várná sok utas.
há még jó ...
miért te azt várnád h egy órát álldogálj, mire arra téved valami? szal egyértelmű ... az más dolog h szépen lenyúlták a metró lóvéját, de hát ez itt magyarország :D ott se a metro építése volt a fő cél, hanem hogy egyes emberek hatalmas milliókat / milliárdokat tegyenek zsebre, na de ez is magyar módszer, nem kell rajta kiakadni
Nem, nem lett volna célszerűbb. Azon lehet vitatkozni, hogy Budapest közlekedését metróval kell-e megoldani, vagy pl. jobb lenne-e visszahozni a régi villamosokat, amik miatt anno még külföldről is jöttek tanulmányozni a város közlekedését, annyira jól működött. Ki tudja, manapság az autók miatt ez lehet, hogy nem menne már, nem tudom, mert nem vagyok szakember. Ezt meg kellene vizsgálni, ha még nem tették. A 4-es metróval amúgy nem lenne gond, sőt. Igazából mindenképp fejleszteni kell Budapest tömegközlekedését, ha így döntöttek, hogy metróval, akkor pedig most már ezt kell végigvinni.
Nem értem, hogy vidék közlekedése hogy jönne ide, a két dolog nem csereszabatos... Egyébként meg hallottál már az uniós pénzek elosztási rendjéről? Azt ugyanis csak arra lehet felhasználni, amire kaptuk, nem másra.
A négyes metró költsége egy költségvetés gondja, a vidéki buszoké pedig egy ettől független több más költségvetésé. A kettőnk családi kasszáját sem cserélgetjük.
Az egy másik problémakör, hogy a négyes metró költségvetése, tervezése, nyomvonala, sőt egyáltalán ez egész milyen. Az is egy másik problémakör, hogy a vidék tömegközlekedése milyen, és mennyibe kerül.
Egy valami azért közös bennük, bár a jelenség és az okok is eltérők. Az ugyanis, hogy miért olyan a közlekedési igény, amilyen. Lehet-e, kell-e ezt befolyásolni. Meg lehet-e szervezni a vidéki emberek közlekedési igényeit, mit lehet kezdeni a kevés utazóközönséggel. Budapesten mi lehet hatékony tömegközlekedés? Egyáltalán kell-e. Szóval mit lehet kezdeni a magyar tömegközlekedéssel. Mert hogy rossz, szervezetlen és kis hatásfokú (plusz rettenetesen elhanyagolt) az nem vitatéma, az kézzelfogható bizonyosság. Lehet-e szervezni, terelni a magyar közlekedést, és ha igen, milyen irányban. Ezekre a kérdésekre ma nincs válasz. Ha lenne, vitatkoznának róla.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!