Mi lenne?
Megdrágulnának a jegyek , megnőne a munkamegosztás hatékonysága.Ki lehetne dobni azokat a szerelvényeket amelyeknek már rég lejárt a szavatossága és végre EURÓPAI vonatrendszert lehetne kiépíteni.Amire gondolok ,hogy Railjethez hasonló szerelvények ezek helyett az ócska szerelvények helyett amelyet az NDK-ból meg a Szovjetunióból már kidobtak évekkel ezelőtt.
Viszont teljesen nem kellene privatizálni , elég lenne csak 50-60 százalékban.
"Mi lenne?
Megdrágulnának a jegyek , megnőne a munkamegosztás hatékonysága.Ki lehetne dobni azokat a szerelvényeket amelyeknek már rég lejárt a szavatossága és végre EURÓPAI vonatrendszert lehetne kiépíteni.Amire gondolok ,hogy Railjethez hasonló szerelvények ezek helyett az ócska szerelvények helyett amelyet az NDK-ból meg a Szovjetunióból már kidobtak évekkel ezelőtt.
Viszont teljesen nem kellene privatizálni , elég lenne csak 50-60 százalékban."
Az általad írtak első felével egyetértek. Jegydrágulás, leépítés, bércsökkentés, vonalmegszüntetés. A másik felével viszont nem. Mi a fitty fenének modernizálná egy befektető a magyar vasutat? Semmi haszna nem lenne belőle. Ha lenne is, kb ezer év lenne mire a befektetett tőke megtérülne.
Végre normális vonatok közlekednének. A jegy ugyanannyiba kerülne, max egy kicsivel lenne drágább, de azt a komfort és a gyorsaság pótolná.
Egyszerűen el kellene adni az OBB-nek. Na de az osztrákok se hülyék...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!