Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért nem az új Ikarus buszoka...

Miért nem az új Ikarus buszokat helyezik forgalomba 4 év múlva. Miért nem támogatják a hazai ipart?

Figyelt kérdés
2012. júl. 14. 23:24
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
40%
A Credo is magyar meg az Ikarus is. Tegnap én is láttam az új Ikarust a tv-ben, állítólag 2013-ban rengeteg új busz lesz Budapesten, de hogy milyenek azt nem tudom.
2012. júl. 15. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
49%

A Credok hulladékok.A sofőrök is panaszkodnak állandóan rájuk.


Vannak új Ikarus buszok.

2012. júl. 15. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
28%

Már a tök.m tele van hogy lassan annyi autobuszos cégünk van mintha egy 100 milliós, buszhiányban szenvedő ország lennénk!

vagy 4-5 különböző magyar buszgyártó van és nagyrészük vegetál..

Lásd Credo, Ikarus de a sikeresebb NABI is itt van és műhelyei vannak nálunk! Hogy csak a fontosabbakat említsem! De a luxusbusz iparban is van 1-2 cég ami világszinten komoly nevet szerzett és magyar, plusz itt is állítja elő ezeket a buszokat!


Itt igazából arról van szó hogy a fideszt ki pénzeli jobban! Minőség alapján a NABI nyerne. Az Ikarus-t és a Credo-t csak a magyar piac tartja el(felejtsük el a KGST piaci időket). Ami valljuk be, nem termel eleget ahhoz hogy megfelelő fejlesztéseket fojtathassanak...


Bár végülis nekem mindegy a dolog csak hagyjuk már abba a kamu fideszes dumát hogy EGYETELN magyar céget probálnak megmenteni miközben van több is és köszönik megvannak!

2012. júl. 15. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:
20%

A NABI busz igaz hogy magyar termék de a magyar piacnak túl drága.A minőségért árat is kérnek.


Egyedül az amerikaiak veszik a NABI buszokat mert nekik van rá elég dollárjuk.

Egyébként Ikarust is vesznek a jenkik:

[link]


[link]



Elég gáz hogy ők megveszik az Ikarusokat a magyaroknak meg nem kell.Pedig a jenkik nem vesznek sz@r , rossz minőségű termékeket ,az Ikarus bevált náluk is.

2012. júl. 15. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
30%

"Miért nem az új Ikarus buszokat helyezik forgalomba 4 év múlva."

Mert gondolom nem felelt meg a közbeszerzési eljáráson.


"Miért nem támogatják a hazai ipart?"

Azért, mert kereskedelmi egyezmények sora tiltja. Mellesleg még így is bőven megéri hazánknak. Azok az országok sem támogathatják a saját iparukat, termékeiket akikkel kereskedünk, így a mi termékeinknek ott ugyanolyan esélye van. Szóval hasznos dolog ez.

2012. júl. 15. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
28%

"Miért nem az új Ikarus buszokat helyezik forgalomba 4 év múlva."

Mert szerintem drágább, mint a konkurencia. A motor cummins, a váltó Allison, a többi meg egy faceliftes Ik417. Kb ugyanez volt anno a C56-tal is, az alacsony padlós MAN-ek olcsóbbak voltak, ezért mindenki azt vette...

2012. júl. 15. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:
48%

Az amcsik nem vesznek magyar Ikarust.


Kevered azt American Ikarus-al akik a NABI-val kavartak de amerikai bejegyzésűek!

Annó a 90-es években valóban volt némi közük egymáshoz de már régóta nincs!

Az amerikai Ikarus más mint a magyar Ikarus!

Vagyis a magyar Ikarus semmit nem szállít Amerikába! Pláne buszt.

2012. júl. 15. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 Sz1u ***** válasza:
53%

09:18


"Azért, mert kereskedelmi egyezmények sora tiltja."

"Azok az országok sem támogathatják a saját iparukat, termékeiket akikkel kereskedünk, így a mi termékeinknek ott ugyanolyan esélye van. Szóval hasznos dolog ez."


Kivéve a gyevi bírót! Azaz a Simicska-féle Közgépet. Ebben az esetben dicső kormányunk fennen hangoztatja, hogy a hazai ipart mennyire támogatni kell:


Selmeczi Mindenhezértő Gabriella:


"állami megbízásokat olyan cégek nyerjék, akik Magyarországon foglalkoztatnak, itt adóznak, és a nyereségüket is itthon használják fel"


lásd:


[link]

2012. júl. 15. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
44%

"Sokkal jobb drága ám minőségtelen szarokat vásárolni, ha a zsebbe is csúszik egy kevéske. "


Itt is kezdődik, hogy ami nem magyar az nem minőségi. Mint a magyar növények. Mindig mondják sokan, hogy az milyen jó, de azért ne essünk túlzásba. Egyáltalán nem olyan jó. Itthon is kapsz könnyen szart, mint külföldön.

2012. júl. 15. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:
66%

"Az amcsik nem vesznek magyar Ikarust."

Akárhogy is vesszük, a NABI bizony magyar forrásból indult:


"A North American Bus Industries (röviden NABI) története 1976-ban kezdõdött, amikor kereskedelmi megállapodás született a magyar Ikarus és amerikai Crown Coach vállalatok között. Együttmûködésük eredményeként 1977-ben megjelent Los Angelesben az elsõ Magyarországon tervezett csuklós autóbusz. Az 1980-as években az együttmûködést felbontották és az Ikarus új stratégiai megállapodást kötött az Union City Body Company-vel (UCBC), hasonló mûködés szerint: Magyarországon tervezték a buszokat és gyártották a vázakat, míg a végszerelésre az Egyesült Államokban került sor."

2012. júl. 15. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!