Mit szóltok ahhoz, hogy a fidesz közeli cég (Nyerges cége) rádiója kapja több mint a felét a reklámpénzeknek?
De közben ellenfelük teljesen ellehetetlenül, míg a kormányváltás óta az ő rádiójuk egyre jobb helyzetbe kerül.
"Pár évvel ezelőtt senki nem mondta volna meg, hogy ilyen durván visszaesik a rádiós piac” – mondta a Neo vezetője, Földes Ádám, aki részt vett a Danubius 2009-es pályázatának kidolgozásában. Földes szerint legalább 50 százalékos a visszaesés, ezért felértékelődtek a médiapiacon az állami és az állami vállalatok költései. A válság miatti visszaesést jól mutatja, hogy míg a rádiós reklámpiac harmadát egykor birtokoló Sláger éves szinten mintegy 4,5 milliárdos bevételt ért el, 2010-ben a két országos rádió együtt sem tudott ennyit összehozni.
A rádió a nem állami hirdetések piacán sem teljesít túl jól: az FM1 Zrt. mérlege szerint a cég 713 milliós vesztességgel zárta a 2010-es évet, a Népszabadság pedig a múlt héten arról írt, hogy a rádiós vállalkozás árbevétele 2011-ben 641 millióra zsugorodott, a veszteség pedig 1,2 milliárdra nőtt, miközben a hallgatottsági adatok javultak.
A Kantar Média felmérése szerint az állami reklámköltések aránya 2010 óta folyamatosan emelkedik a Class bevételeiben: 8,6-ról idénre 11,3-ra nőtt. A Szerencsejáték 2011-re vonatkozó – a becsléseken alapuló listaárakhoz képest pontosabb képet mutató – közlése szerint a Classon 580 milliót költöttek, ami a rádió 2010-es árbevételének 24 százaléka, és akkor még nem számoltuk a többi állami szereplő költéseit. A KM becslései szerint a 2011-ben az állami intézmények összes reklámvásárlásának fele a Classra irányult. A Médiatanács közlése szerint a rádió „időben és hiánytalanul eleget tesz fizetési kötelezettségeinek” szemben a Neóval, amely január óta „egy fillért sem fizetett”.
Arra a kérdésünkre, hogy a Classhoz hasonló állami költések segítenének-e a Neón, mind Földes, mind Horváth azt mondta, hogy ebben az esetben jelentős nyereséggel számolhatna a rádió. Horváth a hvg.hu-nak azt nyilatkozta, a rádiót üzemeltető tulajdonosok helyzetét nehezíti, hogy jelentős adósságot örököltek a korábbi tulajdonostól."
A frekvencia elosztásakor is rengeteg kdnp-s adó kapott sávot. A rádiós piac nagy részét így már a fidesz-kdnp páros uralja.
Ez még csak aggályos lenne hisz mindig ezt csinálják a pártok!
Ami undorító az az hogy a konkurenciát viszont probálják kicsinálni!!
Most nem azért mert annyit hallgatom mondjuk a klub rádiót de az mszp-s éra alatt nem álltak neki az összes konkurenciát kicsinálni ami más párthoz "tartozik"! Helyette egymás mellett jól eléltek.
Kétségbeejtő és soha nem gondoltam volna hogy én, aki a jogállamiságot fontosnak tartom, az mszp-t tisztességesebbnek tartom lassan mint a fideszt...
Ez vicc sajnos... egy szomorú vicc...
"Én sem azzal dolgoztatok, aki unszimpatikus."
Itt nem a szimpátián működik, hanem azon, hogy a párt rádiókat erősíteni, az ellenzékieket pedig teljes mértékben kicsinálni.
"Itt nem a szimpátián működik, hanem azon, hogy a párt rádiókat erősíteni, az ellenzékieket pedig teljes mértékben kicsinálni."
De, ez ugyanúgy szimpátia. Két hülyeorbán között elég bénán mutatna egy kormányzati reklám.
"Két hülyeorbán között elég bénán mutatna egy kormányzati reklám."
És az a vicc, hogy a Neo FMen nincs ilyen. Néha szoktam hallgatni (bár inkább Petőfit), de semmi ilyet nem tapasztalni. A híreken kívül meg se említik a politikát. A hírekben pedig az megy amit akár a tévében is halhatsz. Persze nem az megy, hogy milyen szépen fejlődik az ország, és nem megy az elmúlnyolcévezés. DE attól függetlenül korrekt a hírszerkesztés. Azt adják ami a valóság.
"nem így van"
Akkor hogy?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!