Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért volt baj a gazdaságtalan...

Miért volt baj a gazdaságtalan vasúti szárnyvonalak bezárása?

Figyelt kérdés

Ha egyszer valamire már nincs szükség, minek fenntartani?


A Fidesz is csak propaganda miatt nyitott meg belőlük újra néhányat, nem igaz?



2012. febr. 18. 17:02
 1/8 anonim ***** válasza:

Nézd.

A közlekedés helyi vagy vasúti, sehol nem gazdaságos.

Pld anglia magánosította a vasútjait, aztán mikor 2,5× esére emelkedtek a jegyárak, és senki nem vette igénybe, akkor kezdődtek a gondok. Hiszen megbénúlt a nagyvásosok közlekedése. Hirtelen 2× annyi autó jelent meg az utakon, és munkahelyes sokasága látszott eltűnni.

Az agromerációkban olyan feszültségek jelentek meg amire nem is gondoltak.


Ma az angoloknak sokkal több támogatást kell fizetni az üzemeltető résztulajdomosnak tőkének mint támogatás mint amikor állami kézben volt.


A párhuzamosságok megszűntetése a busz és a vasút között szükséges, de mivel a busz sokkal drágább és mi érérzékenyek vagyunk, ez sem teljesen lehetséges.


Minimalizálni kell a költségeket, vonzóbbá tenni a szolgáltatást hogy a költségek az igénybevétel növekedésével mérséklődjenek, de van egy pont ami alá nem lehet szorítani a bukót.

2012. febr. 18. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
68%
Nem volt baj. Csak a Fidesz csinált ebből nagy ügyet. Nálunk is bezárták a vasutat, senkinek nem hiányzott. Napközben az egész vonaton kb. 3 ember volt, még reggel is csak is csak 1-2 embert láttam a vasútállomáson. Busszal jár mindenki, gyorsabb sokkal. A vonatnak egyébként is katasztrófa a menetrendje, kb. 2 óránként jár a vonat, akkor is át kell szállni, ha Bpre akarok menni. (kom megyében lakom). Busszal sokkal hamarabb ott vagyok. Teljesen felesleges fenntartani. És igen, a Fidesz el tudta mondani, hogy bezzegazelőzőkormánybezárattamimeg. Ja, azóta se használja szinte senki, hogy megnyitották.
2012. febr. 18. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
87%
Politikailag volt baj, racionálisan jó volt, feltéve ha van helyette jó helyközi járat. Az hogy a 2010-es kampányban ebből született a 2/3-ad és most meg a Malévre és a BKV-ra sincs pénz hát istenem.
2012. febr. 18. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

ha van alternatíva, akkor nem baj.

ha nincs, akkor már baj lehet "leírni" embereket.


Az óvodásokat sem lökik ki a családból, mert ők még nem keresnek, és "gazdaságtalanok".


Annyira erős egy társadalom, mint a leggyemngébb szemei.

2012. febr. 18. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
43%
A vasúttal az a baj, hogy nem felel meg a megváltozott elvárásoknak. Sokkal kevesebb járatot kellene közlekedtetni, viszont a megmaradó szerelvényeken a vasút sajátosságait kihasználva olyan szolgáltatást nyújtani, amivel az alternatívák nem tudnak versenyezni. (luxus körülmények, luxus árakért). Ha van még létjogosultsága a személyszállításnak, akkor az csak magas színvonalon képzelhető el. Szerintem.
2012. febr. 18. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
59%

Szükség volt a legtöbbjükre. Amikor a szárnyvonalakat bezárták,a fővonalak utasforgalma jelentősen megcsappant. A szárnyvonalakról nagyon sok utas utazott tovább.

A Volán járatok egyrészt hosszabb úton kényelmetlenebbek a vonatnál. De sok helyen az állomástól messzebbről indulnak. Nincsenek fedett váróhelyek, télen sokszor negyedórákat kell várni a buszra. De az is előfordul nem egyszer,hogy nem jönnek,vagy az utasok nem férnek fel rá.

2012. febr. 18. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
54%

Nem volt baj.

A vasútnak a városközi gyorsvonati közlekedésben és a nagyobb utasforgalmat generáló agglomerációk körzetében van jövője. Ott kell fejleszteni, ahol viszont ma már nem gazdaságos a fenntartása, mert alig néhányan veszik igénybe a vonatot, oda elegendő a buszközlekedés.


"Pld anglia magánosította a vasútjait, aztán mikor 2,5× esére emelkedtek a jegyárak, és senki nem vette igénybe, akkor kezdődtek a gondok. Hiszen megbénúlt a nagyvásosok közlekedése. "


Legenda.


"Amikor a szárnyvonalakat bezárták,a fővonalak utasforgalma jelentősen megcsappant. "


Úgyszintén legenda.

2012. febr. 19. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 doboszoli ***** válasza:
87%

Ez főképpen az ellenzékben duzzogó Fidesznek volt probléma.

Milyen fennkölten lehetett hirdetni, hogy a szocik ellehetetlenítik a kistelepüléseket a szárnyvonalak megszüntetésével, és melldöngetve ígérni, hogy majd MI visszaállítjuk. (ezért (is) szavazz ránk!).

Ehhez képest hányat nyitottak meg?

Vagy ezt is "átvitt értelemben" kell értelmezni, mint a két hét alatti rendtevést?

2012. febr. 19. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!