Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A malév után a következő csőd...

Nem dávid kérdése:

A malév után a következő csőd a bkv és máv lesz?

Figyelt kérdés
2012. febr. 3. 19:54
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
53%
valószínű
2012. febr. 3. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
62%
Nem, azokat támogathatja az állam, a Malévnál beleszólt az Eu.
2012. febr. 3. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
és az EU milyen jogon szól bele?
2012. febr. 3. 20:01
 4/11 anonim ***** válasza:
88%
Mert nemzetközi, így az állam 5 évente adhatna neki támogatást és akkor is úgy, hogy szerkezeti átalakításon megy át. A Fidesz többször is támogatta összesen 100 milliárd forinttal és szerkezeti átalakítás se történt, csak a vezérigazgatók cserélődtek. Az ex Malév igazgató, Váradi József, aki a Wizzair igazgatója, pedig szépen felnyomta az Eu-nak a Malévet, bár őket is támogatták, csak nem pénzben, hanem Kerozin stb.Bár most nekem az a kérdés, hogy hol a 100 milliárd, mert szerintem nem oda került ahova kellett volna, hanem újraosztották.
2012. febr. 3. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
21%

"és az EU milyen jogon szól bele?"


Ha valaki belép egy szervezetbe az ottani előírásokat köteles betartani.Az Osztrák-Magyar monarchiában se azt csinált az ország amit akart!

2012. febr. 3. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
24%

Egy olyan kis állami légitársaság, mint a Malév, ma már életképtelennek számít. A bukásában nincs semmi csodálkozni való.


A városi tömegközlekedés (BKV), vagy a vasúti személyszállítás (MÁV) azonban nagyrészt állami feladat mindenhol a világon, tehát a két eset nem ugyanaz. Ezek nem fognak csődbe menni. Ugyanakkor a MÁV-ra nagyon ráférne egy kis lefaragás.

2012. febr. 3. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
49%
Igen.
2012. febr. 3. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
58%

Az EU azért szólt bele hogy a piacon nagyobb teret kapjanak nyugati érdekeltségű cégek. Tulajdonképpen az EU fejesek és az őket rongyababként irányító milliárdosok megloptak minket adozó állampolgárokat kb 1000 milliárddal, de lehet h jóval többel.


A BKV-t ha hagyják csődbemenni akkor hatalmas barmok, én személy szerint nem bánnám annyira, költöznék be a belvárosba (albiba), és gyalog járnék, mindenkinek így kéne tenni sztem. Nem is értem mi ez az ostoba felfogás csak nálunk van, h az agglomerációba kitleepült mindneki az elmúlt 10 évben most meg sírnak h de drága a bérlet, meg ritkán jár a busz. Ha vki a belvárosban dolgozik, ne lakjon már a világvégén! Félreértés ne essék, tudom h lehet hozni kivételeket, Marika aki műkörmös és már évek óta jól megy a bolt Kőbányán, a férje meg Óbudán dolgozik, ok. Én azokat nem értem, akik benn laktak, ott dolgoznak, és szántszándékkal kiköltöznek "vidékre", csak h megsz.passák magukat, meg minket a sok szmoggal!!!

2012. febr. 3. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

"Az EU azért szólt bele hogy a piacon nagyobb teret kapjanak nyugati érdekeltségű cégek. "


A Malév kihullásának a legnagyobb nyertese a Wizz Air lesz, ami egy magyar cég.

2012. febr. 4. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
20%

""Az EU azért szólt bele hogy a piacon nagyobb teret kapjanak nyugati érdekeltségű cégek. "


A Malév kihullásának a legnagyobb nyertese a Wizz Air lesz, ami egy magyar cég."



Tényleg magyar? Ha magyar, akkor miért nincs tisztességes magyar neve?

2012. febr. 4. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!