Miért nem tüntetnek az emberek a magas benzinár ellen, ahogy Indiában is tették?
A hülyegyerekeknek persze lehet magyarázni, hogy most 430, 1990 ben meg mondjuk 45 Ft, nem érti a különbséget, mert csak azt látja, hogy 430...430...430...430.
Hülyegyerek... Euro bevezetése előtt 2000 líra volt egy szelet Mars Csoki Olaszországban... ÉRTED??? Kettőezer....
hol van ez a 430-hoz képest :P
De akkor miért a benzinárra panaszkodnak, miért nem a fizetésekre???
Szerencsétlen benzin világpiaci ára nem tehet arról itt olyan kicsi a fizetés.
Mert a magyar ember akkora birkabarom, a Nemzethy Viktátor a szemét is kilophatja, akkor se fog ellene fellépni.
A megoldás önmagát fogja elhozni: minél tovább emelik a benya árát, annál kevesebben fogják megvenni. Az olajcégek vesztesége a kerékpárgyártók, tömegközlekedés, Tesla nyeresége lesz. Ha majd ott rohad rájuk az eladatlan termék, fogják ők ezt még olcsóbban adni, neféljcsak!
A megoldás: kerülni kell a benzinfelhasználást. Ha senki nem veszi meg, kénytelenek lesznek árat csökkenteni...vagy csődbe mennek. Mindegy melyik.
"Mert itt nem magas a benzinár."
Momentán lityinként cirka 500 forint. Méghogy nem magas...
Jaaa, hogy te a Rózsadombon laksz! Az úgy már más.
"Talán azért,mert még mindig olcsóbb mint 1991-ben volt.. pölö.."
1991-ben a forint amit kerestél, még ért is valamit, nem volt egy inflációs szar, mint ma. Akkor még volt is miből kifizetni, öcsém, ez a nagy különbség.
"itt sokan viszont azért használják, mert muszáj, pl. munkába járni."
A tömegközlekedés a Sátán műve? De feltalálták már a kerékpárt is!
Ha túl arisztokrata vagy felrakni bicajra meg vonatra a segged, akkor fizess csak, fizess.
"Mellékesen a benzinárak MO-on sokkal alacsonyabbak, mint máshol Európában."
Ez meg nettó baromság.
"Ha csak az inflációval számolunk, 650 forintnak kellene lenni egy liter benzinnek, úgyhogy ne gyertek azzal, hogy drága."
:DDDDDDDDDDDDDDDD
Ennyi vegytiszta ökörség hogy jöhetett ki egy emberből?
Közgazdaságtanból kettessel azért átengedtek? Vagy végig Pokémon Gó-t pöntyörgettél az okosteldzsódon?
"Az asztalos, autószerelő és a virágboltos is kereshet kifejezetten jól, ha a vállalkozás sikeres."
Mit kereshet? Inflációs forintot, azt.
"De nem a benzinár magas, nem érted???"
Leírhatod még ötszázszor ugyanazt a baromságot, nem fogja igazzá tenni.
"Még te is leírod, hogy a bérekkel van bajod nem a benzinárral. Az alacsony bérek ellen kell akkor tüntetni nem? "
Az egyik kizárja a másikat?
"A hülyéknek is csípőből megy a mínusz... akik mindent ingyé' akarnak."
Neked is csípőből ment a mínusz. Nőj ki a trollkodásból, kisöcsém.
"Szerencsétlen benzin világpiaci ára nem tehet arról itt olyan kicsi a fizetés."
Arról viszont tehet a kormány, hogy még az adóját is megadóztatja.
A cigaretta se azért drága, mert olyan sokba kerül az előállítása. Hanem mert rápakoltak egy valagnyi adót.
Ahogy írták előttem, össznemzeti agymosás van, azonkívül az egész társadalom agyon van terhelve, az átlagember dolgozik látástól mikulásig, meghalni nincs ideje, nemhogy kimenjen tüntetni.
És mit érne el vele? Kivezényelnék a policájokat, azok lefújnák könnygázzal, a benzinár meg maradna amennyi volt. Sokat ért a tüntetés...
Ide sokkal komolyabb eszközök kellenének.
Amúgy meg hadd emeljék csak a benzinárat, egy idő után egyre kevesebben fogják megvenni, átváltanak tömegközlekedésre, kerékpárra, villanyautóra, aztán ott rohad majd rájuk az eladatlan benya a hájas seggű olajmágnásokra. Fogják ők ezt még olcsóbban adni, höhö, ne félj csak!
#1 rendkívül örülök, hogy neked nem magas, a népesség döntő többségének viszont az. A piros kezet kaptad.
#2 ezt az ökörséget honnét szedted, hogy 1991-ben drágább volt a benzin? Alapból a tegnapi pénz mindig többet ér, mint a mai. Szóval az állításod fals. Te is kaptad a piros kezet.
#3 semmit se muszáj, max. meghalni. Az autót ki lehet váltani tömegközlekedéssel. Csomóan megtehetik, hogy ne használják az autót, a legjava azért használja, hogy jaszkarizzon a nagyérdemű előtt, mert buszra túl arisztokrata felrakni a seggét. Majd ha elég magas lesz a benzinár, úgyis otthon fogja hagyni az autót.
Ez meg nettó ökörség, hogy a benzin olcsóbb Magyarországon, mint bárhol máshol Európában. A piros kéz neked is ment.
#7 Ukrajnában jobbak a fizetések, mint idehaza, csak mondom.
#9 ez meg úgy baromság, ahogy van. Ment a piros kéz.
#10 ahova a vonat nem jár, oda jár majd a busz. Kerékpárt meg bárki vehet, és jogosítvány se kell rá. Aki meg nem teszi, magára vessen, vegye a drága benzint, saját magával tol ki.
Régebben pedig sokkal olcsóbb volt a benzin, mint ma, nemtudom te is honnét szeded ezt a hamubansült fszságot, hogy régen drágább volt.
#15 igen, Ha. HA. Ha kerekeim volnának, akkor meg én volnék a négyeshatos.
#17 de igen, a benzinár magas! Érdekes, most a béremelés után miért drágult hirtelen egy jót a benzin is? Hülyéket miért engednek válaszolni? Kaptad a piros kezet.
#18 hülyeségeket meg ne írjunk már le. A bérek emelésétől nem feltétlen lesz gyengébb a forint. Tudod kis komám, az pörgeti a gazdaságot, attól van GDP, ha az emberek tudnak költeni. Ha van miből. És ezt csak úgy lehet elérni, ha emelik a fizetéseket, az árak viszont ugyanazok maradnak.
A hülye logikád szerint akkor, ha valaminek csökken az ára, a fizetések is csökkennek. És ezt látjuk? Nem, nem ezt. Tehát az állításod fals. A piros kéz neked is ment.
#20 te is kaptad a piros kezet helyből.
#21 azzal ne foglalkozz, hogy 1990-ben a forint vásárlóereje jóval nagyobb volt a mainál. Ha a benzin megmaradt volna 45 forinton, sokkal többet tudnának tankolni az emberek. Szerinted 1000 -ben mi van meg többször? A 45 vagy a 430?
Olaszországhoz meg semmi közünk, úgyhogy fölösleges dobálóznod itt, hogy mennyi volt anno ott egy szelet Mars csoki. A piros kezet te is megkaptad helyből.
#23 a benzin világpiaci ára nem, de arról már igen, hogy mennyi adót pakolnak rá. Ezt pedig vastagon le lehet verni a kormányon.
ej, ha ezt egy tüntetéssel meg lehetne oldani, mit gondolsz, micsinálna a Viktátor? jól szétveretné a tömeget az IQ-nuku kopóival, esetleg még közéjük is lövetne
itt a megoldást a villanytütük jelentik majd, ha a benzinkutaknak nem lesz kinek eladni a benzint, viharos gyorsasággal fognak egymás alá licitálni árban (amelyik meg nem, az szépen besül és csődbemegy)
már jócskán itt lenne az ideje a villanyautók elterjedésének, de az olajlobbinak hála, alig alig van haladás, létezik hidrogénes autó is, az se nagyon van elterjedve, vajon miért...
volt magyar fejlesztés is amúgy, a Bontinó, mi történt? egy olajcég érdekeltsége felvásárolta, aztán azonnal be is zúzatta, mert nehogymá' valaki olaj nélkül merészeljen közlekedni...
jelenleg itt tartunk, de előbb vagy utóbb az összes benzinzabáló monstrumot leváltják villanyautóval, és akkor az olajlobbi feldughatja magának az összes kútját meg finomítóját, keresztbe, ha befér
az olyan fogalmatlan idiótáknak meg, akik azt szajkózzák, hogy nem drága, javaslok egy venezuelai látogatást, csak hogy tisztába jöjjenek azzal, mit jelent az "olcsó"
addig is megkímélnek minket a zsibbasztó ostobaságuktól
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!