Nagyon magasak a benzinárak. A hosszabb budapesti autóbuszvonalakat (pl.173-as,35-ös,148-as,200E) illetve a volánbuszvonalat Budapest és Monor között nem érné meg trolibusszá alakítani?
Figyelt kérdés
Csak néhány vezetéket kéne kifüggeszteni, meg venni pár olcsó trolit valami ex-szovjet országtól.2011. dec. 15. 21:56
1/5 anonim válasza:
Az mondjuk úgy nagyságrendekkel drágább, mint ahogy képzeled. Nyilván megérné amúgy ha lenne rá pénz. De nincs.
2/5 anonim válasza:
hosszú távon lehet, hogy megtérülne, de
- felsővezetékeket kell felszerelni
- rengeteg betonoszlopot kell állítani, amire felfüggesztik (Pest-Monor között ez elég sok)
- a megállókat át kéne alakítani
- járműveket kéne venni --> a hosszú útvonal miatt sok jármű kellene a menetrend fenntartásához (megjegyzem: már megint ott tartunk, hogy lerohadt szar buszokat kell venni használtan egy másik országtól...)
- sofőröket kellene (át)képeztetni
- szerelőket kiképezni
- a buszvégállomást ennek megfelelően átalakítani stb. stb.
3/5 A kérdező kommentje:
"- rengeteg betonoszlopot kell állítani, amire felfüggesztik (Pest-Monor között ez elég sok)"
Fa oszlopok is elegek. Azok meg már ott vannak. (Az út menti fák lombkoronáját levágjuk, kész a faoszlop)
2011. dec. 15. 22:41
4/5 anonim válasza:
Pont erre találták ki a vasútvonalat Budapest és Monor között.
5/5 anonim válasza:
faoszlopok, ja... nem vagyunk így is elég balkánosak, még csináljunk olyat, hogy faoszlopok tartják a troli vezetékeit...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!